تعمیر گیربکس اتوماتیک

امتیازدهی page

اکثر افراد در حال حاضر اتومبیل دارند و به خوبی می دانند که چگونه از اتومبیل خود مراقبت کنند. با این وجود، در لحظه ای که مشکلات فنی در موتور خودرو ایجاد می شود، تنها راه برای چرخاندن مجدد خودرو این است که به دنبال خدمات یک ارائه دهنده تعمیر خودرو با صلاحیت باشید که ممکن است تعمیر گیربکس خودرو را با موفقیت انجام دهد و خودرو را به حالت کار اولیه آن با این حال، چندین فروشگاه خدمات تعمیر گیربکس خودرو در بازار وجود دارد، و باید یکی را انتخاب کنید که دانش گسترده ای در مورد تعمیر گیربکس خودرو داشته باشد.

خوب است برای رفع نیازهای فوری به زودی با مرکز خدمات تعمیر گیربکس مکانیک تماس بگیرید. در زیر یکی از نکات ضروری برای کمک به انتخاب خدمات مناسب تعمیر گیربکس آمده است.

به دنبال توصیه ها باشید شما باید از نزدیکترین دوستان، همکاران خود در محل کار، یا حتی سایر اعضای خانواده در مورد مرجع مراکز خدمات ایده آلی که تعمیر گیربکس خودرو را در همان منطقه ارائه می دهند، بپرسید. این افرادی هستند که به آنها اعتماد دارید و به احتمال زیاد آنها ممکن است قبلاً خدمات خدمات انتقال خودکار را استخدام کرده باشند. بپرسید که آیا آنها از نوع خدماتی که از ارائه دهنده خدمات دریافت کرده اند راضی هستند و آیا ممکن است خدمات خود را به شما توصیه کنند. این یک منبع عالی اطلاعات برای نیازهای شما خواهد بود

بررسی های مشتری را بررسی کنید. هر مرکز تعمیر گیربکس خودرو در حال حاضر سایت خود را دارد که مشتریان تجربیات خود را در مورد تعمیر گیربکس خاص در خدمات تولدو به اشتراک می گذارند. بررسی ها را بررسی کنید و ببینید مشتریان در مورد کارشناسان انتقال خودرو خاص چه می گویند. ارائه دهندگان خدماتی که نظرات مثبت بیشتری دارند، نشانه این است که آنها خدمات با کیفیت و رضایت بخشی را به مشتریان خود ارائه کرده اند.

سطح تجربه را بررسی کنید. مرکز رپینگ انتقال خودرو باید در انجام کلیه کارهای مرتبط در انواع خودروها تجربه کافی داشته باشد. بنابراین، سنت برای تعیین تعداد سالهایی که ارائه دهندگان خدمات انتقال خودرو آینده در این زمینه بوده اند، نیاز دارند. این اطمینان حاصل می کند که خودروهای آنها در دستان امن باقی خواهند ماند. سطح تجربه خدمات ارائه شده از طریق سایت خود را درک کنید.

صلاحیت کارشناس را تعیین کنید. مکانیک تخصصی که قرار است مسائل مربوط به گیربکس خودروی شما را رسیدگی کند، باید درک گسترده ای در مورد قطعات خودرو و عملکرد قطعات داشته باشد. مشتری باید از آن چند سؤال بپرسد تا سطح دانش خود را در مورد خدمات انتقال خودکار ارزیابی کند

خدمات تعمیر دنده و تعمیر گیربکس تعمیر دنده، گیربکس و کاهنده سرعت. چرخ دنده ها وسایل مکانیکی هستند که نیرو و حرکت را بین محورها انتقال می دهند. آنها از نظر نوع، دندانه ها، جهت، اندازه، ویژگی ها و مواد ساخت متفاوت هستند.

اجزای جعبه دنده

گیربکس ها شامل مجموعه ای از چرخ دنده ها، شفت ها و یاتاقان ها هستند که در یک محفظه محصور و روغن کاری شده در کارخانه نصب می شوند. گاهی اوقات آنها را سر دنده یا کاهش دهنده سرعت می نامند.

کاهنده های سرعت در طیف وسیعی از اندازه ها، ظرفیت ها و نسبت های سرعت عرضه می شوند. عملکرد آنها تبدیل ورودی ارائه شده توسط یک محرک اصلی به خروجی با دورهای کمتر در دقیقه (RPM) و به تبع آن گشتاور بالاتر است. خدمات تعمیر دنده و گیربکس که در کاهش سرعت با ترتیبات چرخ دنده های خار، مارپیچ، سیاره ای، هارمونیک یا حلزونی تخصص دارند معمولاً در دسترس هستند.

توابع گیربکس

خدمات تعمیر دنده و تعمیر گیربکس ممکن است آنالیز استرس، خراب کردن، تمیز کردن، نوسازی یا تعویض، مونتاژ، رنگ آمیزی و خدمات تست و بازرسی را انجام دهند. خدمات تعمیر چرخ دنده همچنین ممکن است فعالیت هایی مانند شکل دادن، سنگ زنی و سنگ زنی را انجام دهند. تجزیه و تحلیل تنش دنده مطابق با استانداردهای منتشر شده برای سیستم های انتقال دنده انجام می شود. خدمات نوسازی چرخ دنده در بازسازی چرخ دنده ها با تمام مواد جدید تخصص دارند. خدمات تعمیر دنده و تعویض گیربکس نیز معمولاً در دسترس است. این خدمات تعمیر دنده و گیربکس قطعات و سیستم های آسیب دیده را برای تعویض و تعمیر بعدی حذف می کنند. خدمات نقاشی دنده، تست دنده و بازرسی دنده ممکن است عملیات ثانویه را انجام دهند. خدمات شکل دهی چرخ دنده، خدمات چرخ دنده و خدمات سنگ زنی دنده فعالیت های تخصصی را انجام می دهند

خدمات تعمیر دنده

خدمات تعمیر دنده و تعمیر گیربکس از نظر قابلیت ها و گواهینامه ها متفاوت است. انواع گیربکس ترتیبات چرخ دنده زیر را پوشش می دهند: چرخ دنده های خار، سیکلوئیدی، مارپیچ، اریب، میتر، کرم، سیاره ای، هیپووئید و هارمونیک. خدمات تعمیر چرخ دنده انواع دنده های زیر را شامل می شود: خار، سیکلوئید، مارپیچ، اریب، میتر، کرم و چرخ دنده حلزونی، سیاره ای، هیپووئید و رک و پینیون. برخی از خدمات تعمیر دنده و گیربکس مهندسی مجدد را برای بهبود سیستم دنده موجود در مقایسه با مشخصات سازنده تجهیزات اصلی (OEM) ارائه می دهند.

بسیاری از خدمات تعمیر دنده و گیربکس تعمیر دنده ها، گیربکس ها و کاهش دهنده های سرعت مطابق با استانداردهای OEM، استانداردهای AGMA یا ISO 9002. AGMA یک سازمان معتبر توسعه استاندارد در موسسه استاندارد ملی آمریکا (ANSI) است. سازمان بین المللی استاندارد (ISO) ISO 9002 را همراه با بسیاری دیگر از استانداردهای بین المللی به رسمیت شناخته شده منتشر می کند.

به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!
09127933677