تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز

5/5 - (1 امتیاز)

برای تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز توجه به چه فاکتور هایی ضروری است؟ چه نکاتی را باید برای انتخاب یک تعمیرگاه مناسب باید مورد بررسی قرار دهید.

شرکت مانوک ارائه دهنده برترین خدمات از جمله تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز و تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۶ می باشد.

در حالت ایده آل، گیربکس لازم است به اندازه طول عمر یک ماشین دوام بیاورد، اما بارها قبل از زمان مورد نظر آسیب می بیند. عمر گیربکس می تواند یکی از بزرگترین نگرانی ها برای خریداران جدید خودرو باشد زیرا آنها جایگزین آنها گران هستند و پیش بینی طول عمر آنها دشوار است.

چه زمان تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز لازم است؟

طول عمر گیربکس به صورت موردی تعیین می شود و نتیجه عوامل مختلف کمک کننده است. برخی از گیربکس ها می توانند بیش از ۱۰،۰۰۰ مایل دوام بیاورند  در حالی که برخی دیگر بیش از ۲۰۰،۰۰۰ مایل دوام دارند. به طور کلی ، نگهداری منظم وسیله نقلیه عامل شماره یک است که طول عمر یک گیربکس را بر عهده دارد و نگهداری خوب می تواند به دوام طولانی تر کمک کند.

گیربکس به سایر قسمت های خودرو مانند شاسی، موتور، سیستم های الکترونیکی و دیفرانسیل مرتبط است. مشکلات موجود در گیربکس منجر به مشکلات این قسمت های دیگر خودرو می شود و برعکس به همین دلیل مهم است که گیربکس خود را سالم نگه دارید و به طولانی شدن زندگی در حد ممکن کمک کنید. در حالی که برای هر کسی تقریباً غیرممکن است که پاسخ قطعی در مورد دوام خود یک ماشین خاص داشته باشد، نگهداری منظم و توجه به دو عامل مهم می تواند به شما در طولانی شدن عمر گیربکس خود کمک کند.

  • تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز۱. روغن کاری مایعات و گرما

گیربکس برای اهداف خاص ، تحمل و کار با انواع خاص مایعات طراحی شده است. همه مایعات برای هر گیربکس برابر و مناسب نیستند. امروزه بیش از پنجاه نوع مختلف و درجه سیال در بازار وجود دارد. هر نوع و درجه مقدار دیگری از لغزش را برای وسیله نقلیه شما فراهم می کند. لغزش بر میزان گرمای ایجاد شده در گیربکس شما تأثیر می گذارد. به این معنی که مایع تأثیر زیادی در گرما و فشار بر روی گیربکس شما دارد. هرچه گرمای بیشتری بر روی گیربکس قرار می گیرد، طول عمر آنها کوتاه تر می شود. گرما باعث خرابی مایعات ، تجزیه قطعات و کاهش طول عمر خودرو می شود. مایع گیربکس خود را در سطح مناسب نگه دارید و اغلب آن را به اندازه کافی تغییر دهید ، به طوری که قطعات به هم نرسند و به گیربکس آسیب برسانند.

  • ۲. عادات رانندگی

عادات رانندگی تأثیر زیادی در طول عمر گیربکس شما دارد. تسریع سریع و ترمزهای سخت، شانس پوشیدن شما را قبل از زمان خود افزایش می دهد، بنابراین به خاطر وسیله نقلیه و گیربکس خود از این عادت ها خودداری کنید. مانند بیشتر قسمت های یک وسیله نقلیه ، مایل های بیش از حد نیز می توانند باعث خرابی گیربکس قبل از زمان خود شوند. مانند بسیاری از این عوامل، می تواند به نوع وسیله نقلیه شما نیز بستگی داشته باشد. برخی از تولید کنندگان خودرو از داشتن گیربکس با دوام شهرت دارند و ممکن است بتوانند سایش بیشتری را تحمل کنند.

گیربکس یکی از گرانترین اجزای یک ماشین برای تعویض و تعمیر است. در دنیای ایده آل ، گیربکس برای مدت زندگی خودرو زنده می ماند، اما عوامل زیادی وجود دارد که بر طول عمر واقعی گیربکس تأثیر می گذارد. نگهداری و خدمات انجام شده به گیربکس و سبک رانندگی از عوامل مهمتر است.

چرا تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز را انجام دهیم؟

هنگامی که گیربکس اتومبیل شما آسیب دیده باشد، ممکن است در مورد تعمیرات گران قیمت یا حتی یک وسیله نقلیه جدید فکرتان مشغول شود، اما گزینه بهتری وجود دارد. بازسازی یک گیربکس می تواند، در کوتاه مدت پول زیادی را برای شما صرفه جویی کند. برای بسیاری ، بازسازی گیربکس آنها ارزش هزینه اولیه را دارد.

هزینه نقدی کمتر

تعمیر یک گیربکس ممکن است دویست و پنج دلار یا بیشتر برای شما هزینه کند که این یک بخش قابل توجه است. با این حال ، در مقایسه با هزینه یک گیربکس با نام تجاری جدید یا خرید وسیله نقلیه جدید ، کم رنگ است. گیربکس های جدید می توانند هزاران دلار بیشتر از بازسازی شده هزینه کنند و بسته به وسیله نقلیه مورد نظر شما می تواند هزینه های پیش پرداخت برای یک وسیله نقلیه جدید بسیار بیشتر باشد. گیربکس های تعمیر شده به طور معمول با ضمانت نامه همراه هستند.

فشار مالی کمتر

هزینه بازسازی یک گیربکس ارزان نیست ، اما اگر تصمیم دارید که یک واحد جدید را کنار بگذارید ، پول بیشتری برایتان باقی می مانند. همین امر در مورد خرید وسیله نقلیه جدید نیز انجام می شود ، زیرا پرداخت ماهانه اقساط می تواند زندگی را دشوارتر کند.

نتیجه خالص تعمیر گیربکس فشار مالی کمتری برای شما و خانواده شما است. هرچه بدهی کمتری داشته باشید ، امور مالی شما در طولانی مدت بهتر خواهد بود. در کوتاه مدت ، درآمد ماهانه یکبار مصرف بیشتری خواهید داشت که می توانید برای سرمایه گذاری یا پس انداز برای بازنشستگی استفاده کنید.

عمر طولانی تر وسیله نقلیه

هنگامی که گیربکس خود را تعمیر می کنید ، عمر مفید وسیله نقلیه خود را که دارای مزایای مالی زیادی است ، افزایش می دهید. شما پرداخت مربوط به خودرو و بهره بدهی را به تعویق می اندازید. بیشتر نمایندگی ها برای اتومبیل و کامیون با گیربکس معیوب هزینه کمی پرداخت نمی کنند ، اما اگر وسیله نقلیه شما هنوز واحد کاربردی داشته باشد ، می توانید هنگام تجارت در آن پول بیشتری برای آن بدست آورید. به طور کلی ، افزایش عمر وسیله نقلیه شما مزایای مالی برای شما دارد.

اگر مشکل گیربکس دارید ، ممکن است فکر کنید که زمان خرید یک وسیله نقلیه جدید است ، اما مزایای قابل توجهی برای تعمیر وسیله نقلیه موجود وجود دارد. برای بسیاری ، بازسازی گیربکس موجود آنها بهترین راه حل مالی برای آنها است.

قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز

ده سوال وجود دارد که به پاسخ به سؤال مهم قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز چقدر است؟ کمک می کند. تعمیر یا تعویض گیربکس از جمله پرهزینه ترین فعالیت های انجام شده در خدمات خودرو و تعمیرگاه است، بنابراین این یک سؤال ترسناک برای هر صاحب وسیله نقلیه است. فاکتور نهایی برای مشتری می تواند بین چند صد دلار تا نزدیک به ۱۰،۰۰۰ دلار باشد! خوشبختانه ، بیشتر وسایل نقلیه که نیاز به تعمیر گیربکس دارند ، به مراتب کمتر از هستند.

صرف نظر از آنچه که تحقیق شخصی به صورت آنلاین انجام می دهد ، پاسخ واقعی به این سوال ناشناخته است. فراخوانی فروشگاه های مختلف گیربکس و براورد قیمت’ روشی مطمئن برای گرفتن یک فروشگاه با کیفیت پایین برای بیرون راندن کمترین و بازسازی ضعیف است.

گیربکس آسیب دیده به تعمیر در یک فروشگاه گیربکس مستقل یا یک گیربکس بازسازی شده نیاز دارد. استانداردهای کیفیت ممکن است در شرایط کارخانه ای متفاوت باشد که بازسازی کنندگان نسبت به تعمیرگاه های محلی با مسئولیت پذیری کمتری روبرو شوند.

به ندرت گیربکس ‘جدید’ در بالای ۵ سال پس از تولید وسایل نقلیه سالم می ماند و این وسایل نقلیه برای جمع آوری ۱۰۰۰۰۰+ مایل به زمان نیاز دارند.

با این وجود ، این کمک می کند تا تخمین گسترده ای از آنچه تعمیر گیربکس (بازسازی شده) هزینه دارد قبل از اینکه کورکورانه به یک فروشگاه اعتماد کند تا واحد را پاره کند و با شما تماس بگیرد هزینه دارد! سوالات زیر محدوده ای برای هزینه تعمیر گیربکس ارائه می دهد.

سن وسیله نقلیه چقدر است؟

تعمیر گیربکس وسایل نقلیه قدیمی معمولاً ارزان تر از تعمیرات وسایل نقلیه جدید است. پیچیدگی طراحی برای اتومبیل یا کامیون در دهه ۱۹۵۰ تا ۱۹۷۰ در مقایسه با طرح های چند دهه اخیر ابتدایی بود.

گرانترین هزینه های ورودی برای تعمیر گیربکس ، قطعات و مایع گیربکس ، برای وسایل نقلیه قدیمی تر قیمت مناسب تر است و در صورت رها کردن یک شبکه گسترده در ایالات متحده ، به راحتی در دسترس باقی می مانند. گیربکس قدیمی نیز به گونه ای طراحی شده بود که فقط ۴۰،۰۰۰ ۵۰،۰۰۰ پیش از مشتری در دهه ۱۹۸۰ انتظار می رود چند صد دلار برای بازسازی کامل گیربکس هزینه کند.

از دهه ۱۹۸۰ صفر را به پایان آن تعمیر اضافه کنید و این احساس بهتری از آنچه امروزه برای گیربکس مدرن به نظر می رسد، می دهد. بسیاری از واحدها مانند TH 350 ، TH 400 ، C4 ، C6 یا ۷۰۰ R4 می توانند به اندازه ۱۵۰۰ دلار ۳۰۰۰ دلار نصب شوند!

همچنین ، واحدهای قدیمی تر الکترونیک کمتری دارند که تمایل به بسیار گران دارند. پیچیدگی الکتریکی گیربکس های مدرن هزینه قطعات بالاتر و ساعت کار را برای تعمیر اضافه می کند. بسیاری از گیربکس ۶ سرعته در وسایل نقلیه مسافر می توانند برای بازسازی گیربکس بیش از ۴۰۰۰ دلار هزینه داشته باشند!

برخی از تولید کنندگان تمایل به تعمیرات گیربکس دارند که نسبت به سایرین پرهزینه تر هستند. هزینه های ورودی مانند قطعات و روغن ها تنها عوامل نیستند. هزینه های نیروی کار اغلب تقریباً ۵۰ ٪ از فاکتور بازسازی گیربکس خانه را تشکیل می دهد. اگر گیربکس از طریق و نصب مجدد در وسیله نقلیه دشوارتر باشد ، این به هزینه اضافه می شود.

به عنوان مثال ، ولوو برای تولید وسایل نقلیه ایمن شهرت دارد. آنها همچنین برای طراحی گیربکس هایی که باز کردن، جداسازی ، بازسازی و نصب آن دشوار است ، شهرت دارند.

برای تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز با کارشناسان ما با شماره ۰۲۱-۸۸۴۰۶۲۸۶ تماس بگیرید.

به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!
09127933677