عوامل موثر در تعمیر گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک


امتیازدهی post

همانطور که می دانید برای تعمیر گیربکس اتوماتیک لازم است تا در یک مجموعه معتبر و شناخته شما خدمات مورد نظرتان را انجام دهید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک نیازمند مهارت و تخصص می باشد. شما می توانید با استفاده از خدمات این مجموعه  کلیه خدمات تعمیرات مربوط به گیربکس را انجام دهید.

به طور کلی لازم است تا در مورد مشخصات و ویژگی های گیربکس های اتوماتیک اطلاعات لازم را به دست آورید تا بتوانید در مورد انتخاب تعمیرگاه مناسب بهترین تصمیم را بگیرید.

در این مقاله قصد داریم تا در مورد مواردی که به گیربکس آسیب می رشاند اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

اگر به درستی از گیربکس استفاده شود خواهید دید که این قطعات دوام و ماندگاری بسیار طولانی دارند. اما به طور کلی اگر به نکات زیر دقت نکنید خواهید دید که ممکن است گیربکس شما آسیب ببیند.

گیربکس اتوماتیک

دنده

در هنگام رانندگی با گیربکس های اتوماتیک بهتر است تا خودتان دنده را عوض نکنید.

بهتر است تا در حالت N رانندگی نکنید.

حالت N در خودرو های دنده اتوماتیک همان حالت خلاص می باشد. اگرد در حال رانندگی در سرازیری هستید فکر نکنید با خلاص کردن خودرو بنزین کمتری مصرف خواهید کرد. این کار به گیربکس اتوماتیک خودروی شما آسیب های جدی وارد خواهد کرد.

هنگامی که می خواهید شتاب بگیرید بهتر است تا دنده روی حالت D قرار نگیرد. نباید پدال گاز را فشار دهید و خودرو را روی حالت D قرار دهید. با این کار خیلی زور به تعمیر گیربکس اتوماتیک نیاز پیدا خواهید کرد.

قبل از اینکه به طور کامل خودرو را منوقف نکرده اید روی حالت پارک نروید. اگر زود تر این کار را انجام دهید گیربکس خودرو را درگیر خواهید کرد.

سرویس های دوره ایی

گیربکس نیز مانند هر قطعه دیگری به سرویس های دوره ایی و بررسی نیاز دارد. فراموش نکنید که هر چند وقت یکبار حتما این کار را انجام دهید.

برای تعمیر گیربکس اتوماتیک می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!
09127933677