فروش گیربکس اتوماتیک

فروش گیربکس

5/5 - (1 امتیاز)
فروش گیربکس اوتوماتیک
فروش گیربکس اتوماتیک

در این قسمت به بررسی فروش گیربکس اتوماتیک و چگونگی آن می پردازیم.

گیربکس اتوماتیک را چگونه انتخاب کنیم؟

برای خواندن مطالب بیشتر در خصوص فروش گیربکس اتوماتیک و ویژگی های آن، به سایت مراجعه کنید. امروزه در ماشین های مدل جدید، گیربکس های اتوماتیک متنوع و گیج کننده ای وجود دارد. خوشبختانه ما به شما می توانیم در این زمینه کمک کنیم تا جعبه دنده ی متغیر خود را از گیربکس تغییر مستقیم تشخیص دهید.

جعبه دنده ی متغیر یا CTV  چیست؟

عجیب ترین ویژگی این دنده این است که دنده چرخ نرمالی را که همه ی ماشین ها دارند، ندارد و گیربکس آن سنتی است. درعوض در گیربکس های CTV، دو مخروط می بینید. یکی به موتور متصل شده و دیگری به چرخ ها و با یک تسمه که بین چرخ ها در حرکت است، زنجیر شده است.

با رفتن به فروشگاه های مورد نظر و دیدن فروش گیربکس اتوماتیک می توانید از آنها دیدن کنید. این گیربکس ها به دلیل آنکه دنده های فیکس و ثابت ندارند، بنابراین تغییر دنده ای هم وجود ندارد. اگر به موتور خودرو متصل باشد، هنگامی که گاز می دهید دور موتور را افزایش می دهد.

کلاچ دوگانه ی اتوماتیک چیست؟

فروش گیربکس اتوماتیک کلاچ دوگانه ابتدا در ماشین های Audi TT آغاز شد و بیشتر شبیه به دنده ی اتوماتیک کرد، البته همانطور که حدس زدید به جز کلاچ دوگانه ی گیربکس که فقط دو کلاچ دارد.

در این نوع گیربکس ها این امکان وجود دارد که بتوانید گیربکس کلاچ دوگانه را امتحان کنید. گاهی هنگام جا انداختن کلاچ، تاخیر کوتاهی رخ می دهد، که سرعت کم را کمی ناجور کند.

دنده ی اتوماتیک چیست؟

همانطور که از نامش پیداست، ماشین هایی با دنده ی اتوماتیک، گیربکس های دستی دارد که به صورت الکترونیکی کار می کند. ولی دیگر شما در این نوع ماشین ها، پدال یا دسته ی دنده را نمی بینید که خودکار در هوا حرکت کنند.تعویض در این دنده ها، اتوماتیک است و کلاچ پدالی اصلا وجود ندارد.

برای فروش گیربکس اتوماتیک و کلاچ های دوگانه، مقایسه های زیادی انجام شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!
09127933677