تعمیرات گیربکس اتوماتیک

گیربکس اتوماتیک

امتیازدهی post

همانطور که می دانید برای تعمیرات گیربکس اتوماتیک لازم است تا عوامل متعددی را مورد بررسی قرار دهید. در مطالب قبلی شما را با برخی از مهم ترین ویژگی ها و مشخصات گیربکس های اتوماتیک آشنا کردیم و اطلاعاتی در خصوص علائم خرابی گیربکس اتوماتیک در اختیارتان قرار دادیم.

در ادامه همراه ما باشید تا در مورد تعمیرات گیربکس اتوماتیک اطلاعاتی به دست آورید.

در این مقاله قصد داریم تا چند نکته مهم در خصوص گیربکس اتوماتیک و همچنین روغن گیربکس آن  را به شما معرفی کنیم.

گیربکس اتوماتیک
Image converted using ifftoany

نکاتی مهم در مورد تعمیرات گیربکس اتوماتیک

روغن گیربکس

یکی از مهم ترین عواملی که برای نگهداری و مراقبت از گیربکس ها باید مورد بررسی قرار گیرد توجه به روغن گیربکس می باشد. به خاطر داشته باشید که تعویض روغن گیربکس می تواند در روند کار گیربکس ها و بهبود آن بسیار موثر باشد.

آیا تعویض روغن می تواند باعث آسیب رسیدن به گیربکس شود؟

تعویض روغن گیربکس از نشتی روغن جلوگیری خواهد کرد. ممکن است این نشتی ها اندک باشد اما لازم است تا مورد بررسی و توجه تعمیرکار خودروی شما قرار گیرد.

برای تعویض روغن و همچنین تعمیراات گیبکس اتوماتیک لازم است تا حتما از کارشناسان ماهر و حرفه ایی در این زمینه استفاده کنید تا مشکلی برای قطعات خودرو پیش نیاید. به طور معمول لازم است تا روغن گیربکس را نیز مانند سایر روغن ها سر موعد مقرر خودش تعویض کرد. در بعضی خودرو ها می توان همزمان با تعویض روغن موتور روغن گیربکس را نیز تعویض کرد.

از کجا بدانید که زمان تعویض روغن گیربکس است؟

بررسی زمان تعویض روغن گیربکس کار ساده ایی نیست و لازم است تا حتما تعمیرکار و مکانیک خودرو این کار را انجام دهد و بررسی های لازم را انجام دهد.

گاهی ممکن است با اندازه گیری گیج متوجه زمان دقیق تعویض روغن نشوید از این رو لازم است تا حتما از یک مکانیک حرفه ایی کمک بگیرید.

برای تعمیرات گیربکس اتوماتیک می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!
09127933677