تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا را کجا انجام دهیم؟

تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا

5/5 - (1 امتیاز)

برای تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا لازم است تا به یک مرکز تعمیر معتبر مراجعه کنید. یکی از بهترین مراکز تعمیر گیربکس به صورت کاملا حرفه ای مجموعه مانوک می باشد.

در مطالب قبلی شما را با تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز در سال ۱۴۰۱ آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آورید.

سرویس و نگهداری وسیله نقلیه برای همه انواع وسایل نقلیه حیاتی است. با وجود نوع وسیله نقلیه ای که دارید، برای اطمینان از طول عمر آن، این باید در اولویت باشد. در مورد خدمات، باید بگوییم که قطعات مهم متعددی از یک وسیله نقلیه وجود دارد که باید مرتباً سرویس شوند.

عدم انجام این کار فقط باعث خرابی دائمی خودرو می شود.

گیربکس یکی از آنهاست، برای اطمینان از عملکرد روان باید همیشه به صورت روان کار کند.

با توجه به این موضوع، خودروهایی مانند تویوتا در برخی مواقع ممکن است دچار خرابی گیربکس شوند.

با تمام جوانب، به عنوان مالک، باید به دنبال یک مرکز خدماتی باشید که در تعمیرات و نگهداری گیربکس تخصص دارد. بیایید به نکات مختلفی برای تعمیر و نگهداری گیربکس تویوتا نگاه کنیم.

تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتاتعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا

تعمیر گیربکس دستی خودرو در صورت خرابی بسیار ساده تر است. برندهای خودروهای تویوتا قطعات مکانیکی و دنده های ساده تری دارند. برخلاف آنهایی که دارای دنده اتوماتیک هستند، دنده های دستی قطعات متحرک یا هیدرولیک بسیار کمی دارند.

گیربکس دستی به دلیل عوامل مختلف آسیب می بیند. این ممکن است به دلیل رانندگی ضعیف و درگیر شدن دنده ها در هنگام رانندگی باشد.

برای اطمینان از طول عمر گیربکس دستی تویوتا، بررسی سرویس گیربکس توصیه شده در اولویت قرار دارد. به این ترتیب، دانستن نحوه و زمان تعویض روغن گیربکس آسان تر است.

با وجود این واقعیت که گیربکس دستی به تعهد کمتری نیاز دارد، تعویض آن نیز مقرون به صرفه است.

درست مانند گیربکس دستی، گیربکس اتوماتیک نیز نیاز به تعمیر و نگهداری دارد. با این حال، در این زمان تعهد برای بهترین نتایج مورد نیاز است. گیربکس اتوماتیک به جای سبک رانندگی ضعیف تحت تأثیر گرما قرار می گیرد.

علاوه بر این، گاهی اوقات می تواند سرسخت باشد، به خصوص زمانی که در دنده بالا قرار دارد. این باعث می شود که آن را بیشتر در معرض آسیب قرار دهد، بنابراین می تواند به سرعت خراب شود.

یک راه خوب برای جلوگیری از خرابی، انجام دنده پایین دنده دستی است. کاهش دنده به صورت دستی به کاهش فشار روی گیربکس کمک می کند.

,این، در میان سایر ایرادات مانند لغزش دنده، و تاخیر در پاسخ، نشانه های آشکاری هستند که گیربکس اتوماتیک شما نیاز به تعمیر فوری دارد.

چه زمانی باید گیربکس را تعمیر کنیم؟

خرابی گیربکس خودرو را می توان با علائم مختلف نشان داد. هر زمان که تصمیم گرفتید از این تعمیر و نگهداری صرف نظر کنید، زمان زیادی طول نمی کشد تا گیربکس عملکرد ناخوشایند خود را آغاز کند.

معمولاً و با هر دو نوع گیربکس، ممکن است مشکلاتی مانند لیز خوردن دنده، لرزش و نشت روغن را تجربه کنید.

گاهی اوقات، ممکن است هنگام سرعت کم، تکان دادن دنده را تجربه کنید. در این صورت هر چه زودتر اقدام کنید برای خود و ماشینتان بهتر است. گیربکس یکی از مهمترین بخش های خودرو است. به همین دلیل، در صورت از کار افتادن، احتمال خراب شدن خودروی شما زیاد است.

تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا را کجا انجام دهیم؟

ماشین ها متفاوت هستند. بنابراین، این تنها به این معنی است که هر خودرو به انواع مختلفی از خدمات نیاز دارد. به همین دلیل، افراد مناسب برای تشخیص خرابی گیربکس شما باید متخصصان واقعی در آن برند و زمینه خاص باشند.

تکنسین ها باید مجوز داشته باشند و به خوبی آموزش دیده باشند تا از آسیب بیشتر جلوگیری شود. علاوه بر این، میزان آسیب به گیربکس‌های شما نیز احتمالاً تکنسین مناسب را تعیین می‌کند.

به طور کلی، وضعیت تویوتا شما مهم نیست، اما اطمینان از تعمیر و نگهداری منظم می تواند برای افزایش طول عمر آن ایده آل باشد. اگرچه برخی از فرآیندها وجود دارد که می توانید انجام دهید، برخی از تعمیرات اگر به متخصصان واگذار شود بهتر است.

گیربکس اتوماتیک تویوتا بیشتر یک تعمیر و نگهداری پیچیده است، بنابراین فقط خدمات نمایندگی مجاز تویوتا مناسب هستند.

سیستم گیربکس به طور خاص به گیربکس اطلاق می شود، در واقع گیربکس ۵ سرعته به سادگی به گیربکسی اطلاق می شود که از دنده و قطار دنده استفاده می کند. آنها برای ارائه سرعت و تبدیل گشتاور از منبع قدرت دوار به دستگاه دیگر استفاده می شوند.

سیستم گیربکس نقش مهمی در موتور خودرو ایفا می کند زیرا خروجی های موتور احتراق داخلی را با چرخ های محرک تطبیق می دهد. به دلیل نا مناسب بودن برای راه اندازی و توقف و همچنین حرکت کند تر، به موتور کمک می کند تا با سرعت رابطه ای بالا کار کند.

با گشتاور، سرعت موتور بالاتر را به سرعت چرخ کمتر کاهش می دهد.

امروز ما به تعریف، اجزاء، اصل کار، توابع، انواع، طرح، کاربرد، و همچنین مزایا و معایب یک سیستم گیربکس خواهیم پرداخت.

سیستم گیربکس چیست؟

مکانیزمی که نیروی ایجاد شده توسط موتور خودرو را به چرخ های محرک منتقل می کند، سیستم گیربکس نیرو (یا POWER TRAIN) نامیده می شود.

در برخی مناطق، اصطلاح سیستم گیربکس به کل پیشرانه مانند کلاچ، گیربکس، شفت پروانه، دیفرانسیل و محورهای محرک نهایی اشاره دارد.

به غیر از یک وسیله نقلیه، در برنامه های دیگر برای ارائه سرعت و تبدیل گشتاور از یک منبع قدرت دوار به دستگاه دیگر استفاده می شود.

  • کاربرد

خودروها در سیستم گیربکس و همچنین برخی کاربردهای ثابت مانند توربین‌های بادی اهمیت زیادی پیدا می‌کنند. گیربکس‌ ها همچنین در تجهیزات خودروهای کشاورزی، صنعتی، معدنی و غیره استفاده می‌شوند.

برخی از گیربکس‌های مجهز به چرخ دنده‌ها از درایو هیدرواستاتیک و درایو با سرعت قابل تنظیم الکتریکی استفاده زیادی می ‌کنند.

  • کارکرد

عملکرد سیستم گیربکس و گیربکس در موتور خودرو به شرح زیر است:

وسایل اتصال و قطع یک موتور با بقیه قطار برقی را بدون ضربه و روان فراهم می کند.

اهرم متفاوتی بین موتور و چرخ های محرک فراهم می کند.

ابزار گیربکس نیرو در جهت مخالف فراهم شده است.

گیربکس نیرو را در زوایای مختلف و طول های مختلف فعال است.

کاهش سرعت بین موتور و چرخ های محرک را در نسبت ۵:۱ فعال کند.

انحراف جریان برق در زوایای قائم نیز فعال است.

وسایلی برای به حرکت درآوردن چرخ‌های محرک با سرعت‌های مختلف در صورت لزوم فراهم کنید.

تأثیر واکنش گشتاور، رانش و تلاش ترمز را به طور مؤثر تحمل می کند.

اجزای سیستم گیربکس

در زیر قسمت های اصلی سیستم گیربکس در موتور خودرو آورده شده است:

  • کلاچ
  • گیربکس
  • محور پروانه
  • اتصالات کلی
  • محور واقعی
  • چرخ
  • لاستیک

اصطلاح مهمی وجود دارد که باید در مورد قطعات گیربکس بدانید:

مجموعه دنده های سیاره ای: مجموعه دنده های سیاره ای چرخ های دندانه ای هستند که به حفظ نسبت RPM مناسب کمک می کنند و به شفت ورودی متصل می شوند.

این شامل یک چرخ دنده مرکزی یا خورشیدی و دو چرخ دنده سیاره ای یا کوچکتر است که به درگیری چرخ دنده کمک می کند.

آنها با یک حلقه بیرونی نگه داشته می شوند

نسبت دنده: نسبت دنده سرعتی است که دنده های تنظیم ورودی و خروجی می چرخند و خروجی مورد نظر را به چرخ تغییر می دهند

کلاچ: کلاچ به مبدل گشتاور نیز معروف است، مکانیزمی است که به اتصال و جدا کردن موتور خودرو از سیستم گیربکس آن کمک می کند.

اهرم دنده: این همان چیزی است که راننده برای کنترل و مدیریت دنده گیربکس وسیله نقلیه استفاده می کند.

الگوی H: این قسمت گیربکس، چیدمان دنده‌ها است که معمولاً روی دستگیره اهرم تعویض برچسب می‌ زنند.

انواع سیستم گیربکس:

موارد زیر که در زیر توضیح داده می شوند انواع مختلف سیستم گیربکس را نشان می دهند:

  • سیستم گیربکس دستی (MT)
  • سیستم گیربکس اتوماتیک (AT)
  • سیستم گیربکس دستی خودکار (AM)
  • سیستم گیربکس متغیر پیوسته (CVT)

گیربکس دستی:

در سیستم گیربکس دستی، همه دنده ها به صورت دستی با انتخابگر دنده متحرک و کلاچ راننده انتخاب می شوند. به این گیربکس “استیک شیفت” یا “استاندارد” نیز می گویند.

گیربکس اتوماتیک:

انواع اتوماتیک گیربکس از گیربکس سیاره ای، مبدل گشتاور و کلاچ یا باند برای گیربکس استفاده می کنند. از آنها برای تعویض خودکار دنده های جلو خودرو استفاده می شود.

رانندگان با کنترل دستی محدودی روی وسیله نقلیه به غیر از حالت جلو، خنثی یا عقب مجاز هستند. این کنترل ها در صورت فعال شدن توسط دکمه ها یا پدل های روی فرمان یا بخش دنده، افزایش و کاهش دنده هستند.

گیربکس دستی اتوماتیک:

گیربکس دستی خودکار درست مانند گیربکس دستی است که از کلاچ مکانیکی نیز استفاده می کند. اما در نوع گیربکس دستی خودکار، کلاچ توسط راننده ای که پدال کلاچ را حذف می کند کنترل نمی شود.

کلاچ به طور خودکار با استفاده از الکترونیک، پنوماتیک یا هیدرولیک کنترل می شود. این سیستم انتقال با نام‌های «گیربکس دنده مستقیم DSG» یا «گیربکس دستی ترتیبی SMG» نیز شناخته می ‌شود. تمام روش های درگیر شدن مانند تعویض دنده رو به جلو یا تعویض دستی از طریق انتخابگر دنده و دکمه یا پدل های روی فرمان را نشان می دهد.

گیربکس اتوماتیک تویوتا متغیر پیوسته دارای نسبت محرکه متغیر است و از قرقره، تسمه و سنسور استفاده می کند.

چرخ های دنده حذف می شوند تا یک منحنی شتاب ثابت و بدون مکث برای تعویض دنده حفظ شود. آنها به حفظ موتور در محدوده قدرت بهینه خود کمک می کنند و در نتیجه راندمان و مسافت پیموده شده گاز را افزایش می دهند.

گیربکس اتوماتیک یکی از پیچیده ترین و از نظر مکانیکی سخت ترین قسمت های وسیله نقلیه شماست. اگر به طور منظم آن را سرویس کنید، برای مدت طولانی، شاید در تمام مدتی که صاحب ماشین هستید، و بدون هیچ حادثه مهمی به شما خدمت خواهد کرد. البته این عالی خواهد بود، اما اغلب این تجربه ای نیست که بسیاری از مردم دارند.

هر چقدر هم که کیفیت ساخت یک گیربکس اتوماتیک عالی باشد، این واقعیت باقی می ماند که همه چیز ممکن است در طول زمان اشتباه پیش برود.

این به این معنی است که شانس خوبی وجود دارد که روزی مجبور شوید تصمیم مهمی در مورد گیربکس اتوماتیک خود بگیرید: تعمیر، بازسازی یا تعویض؟ به ویژه، دو مورد آخر در آن فهرست می‌توانند معضل دشواری را برای برخی ایجاد کنند.

تعمیر در مقایسه با بازسازی و تعویض

اول از همه در مورد گیربکس اتوماتیک تویوتا ، بیایید در مورد اصطلاحاتی که استفاده می کنیم، با “تعمیر” شروع کنیم. همانطور که ممکن است فرض کنید، وقتی می گوییم تعمیر، به عمل تعمیر حداقل تعداد قطعات معیوب که برای بازگرداندن گیربکس به شرایط کاری قابل قبول نیاز است، اشاره می کنیم.

این معمولاً مقرون‌ به ‌صرفه‌ ترین راه برای مقابله با مشکلات است، اما به شدت به تشخیص صحیح تشخیص اولیه در مورد مشکل دستگاه بستگی دارد.

بعد، بیایید به اصطلاح “بازسازی” نگاه کنیم. بازسازی گیربکس به این معنی است که سازه را تکه تکه از هم جدا کنید، تمام قطعات معیوب یا شکسته را از بین ببرید و آنها را با قطعات جدید تعویض کنید، قسمت های کار باقی مانده را تمیز کنید و سپس گیربکس را دوباره مونتاژ کنید. این اساساً یک نوع تعمیر گسترده تر است که هزینه بیشتری دارد و زمان بیشتری را می طلبد، اما راه خوبی برای بازگرداندن گیربکس به وضعیت تقریباً جدید است.

در نهایت، اصطلاح «تعویض» را داریم. این یکی کاملاً توضیحی است، به این معنی که گیربکس قدیمی را به طور کامل، قطعات خوب و بد را حذف کنید و آن را با یک واحد کاملاً جدید تعویض کنید. از این سه، پرهزینه ترین است، اما برخی معتقدند بهترین راه برای تضمین موفقیت و کیفیت است.

بازسازی گیربکس اتوماتیک – چگونه انجام می شود؟

بیایید اکنون نگاهی به بازسازی گیربکس به عنوان یک گزینه بیندازیم که گاهی اوقات به عنوان “احیا” گیربکس نیز نامیده می شود. این کاملاً شبیه به ایده گرفتن یک موتور بازسازی شده به جای جایگزینی آن با یک موتور کاملاً جدید است. مانند یک موتور، یک گیربکس اتوماتیک از تعداد زیادی قطعات اتصال تشکیل شده است. اکثر تخمین ها تعداد قطعات منفرد را ۸۰۰ عدد می دانند.

با وجود بسیاری از قطعات به هم پیوسته در حال بازی، منطقی است که حتی تعداد نسبتا کمی از قطعات اشتباه می‌ توانند تعادل کل واحد گیربکس را بر هم بزنند. رایج ترین اجزایی که به طور کامل فرسوده می شوند واشر، مهر و موم، باند و کلاچ هستند. یک کار بازسازی معمولاً شامل تعویض مبدل گشتاور و شیر برقی نیز می شود.

بازسازی فرآیندی است که در آن یک مکانیک یا تکنسین ابتدا زمان می‌برد تا قطعات مشکل‌ دار را شناسایی کند و سپس آنها را جایگزین کند، قبل از اینکه کل واحد را بازسازی و تازه‌ سازی کند. به زبان ساده، روند گام به گام چیزی شبیه به این خواهد بود:

مرحله ۱: گیربکس را از خودرو خارج کنید

مرحله ۲: واحد گیربکس را تکه تکه جدا کنید

مرحله ۳: قطعات شکسته یا معیوب را شناسایی کنید و آنها را با قطعات جدید جایگزین کنید

مرحله ۴: قسمت های باقی مانده و موجود را تمیز و بازیابی کنید

مرحله ۵: گیربکس را دوباره مونتاژ و بازیابی کنید

مزایا و معایب بازسازی گیربکس

نقاط قوت – ارزان تر از جایگزینی

در حالی که هنوز مقدار قابل توجهی کار وجود دارد، هزینه کلی در مقایسه با جایگزینی کمتر است، زیرا شما فقط برای قطعاتی که تعویض می‌کنید به جای پرداخت هزینه برای گیربکس کاملاً جدید هزینه می ‌کنید. بنابراین، منصفانه است که بگوییم ارزان ‌تر از جایگزینی است، اما برای روشن بودن، به خودی خود به عنوان یک فرآیند «ارزان» نیست.

نقاط قوت – کامل تر از تعمیر

کار تعمیر کمی شبیه چسباندن گچ بر روی یک زخم جدی در گیربکس است. ممکن است شما را در مدت زمان کوتاه ‌تری و با هزینه کمتر به جاده بازگرداند، اما به طور کلی نمی ‌تواند مشکل اساسی ‌تر گیربکس را برطرف کند. یک کار بازسازی به هر بخش جداگانه نگاه می کند و تعیین می کند که کدام یک به سادگی قابل تمیز کردن/بازیابی هستند و کدام یک به طور کامل نیاز به تعویض دارند.

نقاط قوت – نتایج ماندگارتر

در ادامه نکته قبلی، ماهیت کامل ‌تر فرآیند بازسازی باعث می‌ شود زمانی که گیربکس بازسازی می ‌شود و خودرو به مشتری بازمی‌گردد، نتایج طولانی‌  تری به دست می ‌آید. شما یک گیربکس کاملاً جدید ندارید، اما چیزی دارید که در یک ثانیه بسیار نزدیک به شما می رسد، و سال های زیادی در خدمت شما خواهد بود، با انجام خدمات مناسب و به موقع.

نقاط ضعف – می تواند گران باشد

از سوی دیگر، همانطور که در اولین قسمت “نقاط قوت” ذکر کردیم، نمی توان نادیده گرفت که بازسازی انتقال یک فرآیند گران است. این ارزان تر از جایگزینی است، اما به هیچ وجه یک فرآیند “ارزان” نیست. منبع اصلی هزینه، ساعت‌های کار زیادی است که برای حذف، جدا کردن، تمیز کردن/بازیابی، تعمیر و سپس مونتاژ مجدد گیربکس قبل از بازگرداندن آن لازم است. کار وقت گیر است.

نقاط ضعف – “بازسازی” نامتعادل

در نهایت، یکی دیگر از انتقاداتی که برخی از افراد از این فرآیند دارند این است که مانند پرداخت هزینه برای چیزی نزدیک به یک جایگزین است، اما در واقع بدون جایگزین کردن همه چیزهایی که به آن نیاز دارند. شما در نهایت با یک جعبه دنده نیمه جدید و نیمه قدیمی مواجه می شوید که در حالی که مسلما تمیز و بازیابی شده است، هنوز هم ترکیبی از قدیمی و جدید است و به اندازه یک جایگزین کامل و تمیز قابل اعتماد نیست

آیا بازسازی گیربکس اتوماتیک ارزشش را دارد؟

قطعاً اشکالاتی برای بازسازی گیربکس اتوماتیک تویوتا وجود دارد، اما چیزی که آن را به گزینه ای عالی تبدیل می کند این است که به کسانی که بودجه بیشتری دارند این امکان را می دهد تا بدون نیاز به انجام کامل مسیر و تعویض کل گیربکس، به تعمیرات جامع تری دسترسی داشته باشند. برای بسیاری، هزینه بازسازی قابل قبول است زیرا هنوز بسیار کمتر از آن چیزی است که صرف خرید یک ماشین جدید پرداخت می شود.

بنابراین، از این نظر، مطمئناً یک سرمایه گذاری ارزشمند و گزینه خوبی است. با این حال، اگر مکانیک پیشنهاد می کند که این بهترین کار است، نباید جایگزین گیربکس را رد کرد. ممکن است تعویض گیربکس اساساً گامی باشد برای اینکه خودروی شما دوباره شبیه نو شود، و بنابراین واقعاً ارزشمند است، نه اینکه کلاً روی وسیله نقلیه دیگری سرمایه گذاری کنید. در پایان، گوش دادن به توصیه های مکانیک مهم است.

سرویس گیربکس تویوتا

خدمات گیربکس تویوتا چه خدماتی می تواند باشد؟

  • فلاش گیربکس
  • تعمیر گیربکس
  • بازسازی گیربکس
  • تعویض روغن گیربکس
  • تعویض فیلتر گیربکس

از سرویس گیربکس کامل تویوتا شامل فلاش، واشر، تعویض فیلتر، تعویض مایع، بازرسی شلنگ و تشت و یک بازرسی چند نقطه ای در سایر قطعات است. در نمایندگی ما تکنسین های ما در تعمیر گیربکس تویوتا تخصص دارند و دارای گواهی OEM هستند. بررسی های آنلاین بخش خدمات ما را بررسی کنید تا ببینید چرا هزاران نفر از مالکان تویوتا ما را برای تعمیر سریع، مقرون به صرفه و ایمن انتخاب می کنند.

تعویض روغن گیربکس تویوتا

تعویض روغن گیربکس اتوماتیک تویوتا معمولاً نصف هزینه شستشوی گیربکس است زیرا برای انجام آن به مایعات و زمان بسیار کمتری نیاز دارد. تغییرات روغن گیربکس تویوتا برای حفظ وضعیت گیربکس خودروی شما و روغن کاری صحیح بسیار حیاتی است. اگر به طور معمول حداقل هر ۳۰۰۰۰ مایل یا بیشتر مایعات خود را تعویض نکنید، ممکن است متوجه شوید که گیربکس تویوتا شما دچار لغزش می شود و به طور بالقوه آسیب جدی به تویوتا شما وارد می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد فواصل مسافت پیموده شده مشخص که در آن گیربکس اتوماتیک تویوتا شما نیاز به تعویض مایع دارد، دفترچه راهنمای مالک خودرو خود را بررسی کنید. ما انواع خاصی از مایعات گیربکس را ارائه می دهیم. همچنین می توانید سرویس گیربکس را به صورت آنلاین برنامه ریزی کنید و حتی بیشتر صرفه جویی کنید. اگر برای بررسی سطح مایعات، قیمت‌ها یا یافتن یک مرکز خدمات به کمک نیاز دارید، تماس بگیرید و یکی از مشاوران خدمات ما با کمال میل کمکتان خواهد کرد.

فلاش گیربکس تویوتا

فلاش گیربکس معمولاً دو برابر قیمت تعویض روغن است به دلیل مدت زمان انجام سرویس و این واقعیت که فلاش نه تنها جایگزین مایع در ظرف می شود بلکه مایع را از خطوط خنک کننده خارج می کند و قطعات جایگزین گیربکس شما را می گیرد. یک فلاش گیربکس تویوتا نیز از حدود ۱۰ لیتر مایع برای تمیز کردن و تخلیه کامل سیستم استفاده می کند.

چگونه متوجه می شوید که برای تویوتا خود به تعویض مایع گیربکس یا فلاش گیربکس نیاز دارید؟

شستشوی گیربکس تنها زمانی حیاتی است که سیستم شما حاوی خاک یا زباله باشد. اگر سیال بسیار تاریک باشد یا حاوی رسوبات اضافه شده باشد، به جای تعویض مایع، یک شستشوی کامل سیستم را تایید می کنیم.

فیلتر گیربکس تویوتا

تعویض فیلتر گیربکس تویوتا به اندازه فیلترهای متمایز خودروی شما پیچیده نیست. چندین عنصر در فیلتر گیربکس شما وجود دارد که شامل خود فیلتر می شود، که اغلب یک صفحه فلزی با مواد فیبری است که آلاینده ها را جذب می کند.

تویوتای شما همچنین حاوی یک واشر، لوله وانت و درزگیر لاستیکی است که ممکن است همگی به همراه فیلتر نیاز به تعویض داشته باشند.

فیلتر گیربکس تویوتا شما باید هر ۳۰۰۰۰ یا ۵۰۰۰۰ مایل تعویض شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد مسافت پیموده شده و فواصل زمانی، امیدوار باشید راهنمای تعمیر و نگهداری خودرو خود را بررسی کنید.

اگر مایلید که ما خدمات گیربکس شما را انجام دهیم، ما اغلب کوپن های خدمات گیربکس را به صورت ماهانه پخش می کنیم که از حق بیمه فیلتر گرفته تا خدمات ویژه مایعات را شامل می شود. برای دریافت خدمات ویژه و قطعات ویژه اینجا را کلیک کنید.

سرویس تعویض گیربکس تویوتا

گیربکس خودرو بسیار پیچیده است. تصمیم گیری در مورد بازسازی یا جایگزینی یک گیربکس مضر می تواند بسیار دشوار باشد. عمدتاً عامل تعیین این است که کدام قطعات بیش از تعمیر یا خرابی آسیب دیده اند.

این امر مستلزم دانش عظیمی از قطعات گیربکس نیست، بلکه هزینه تعمیر در مقابل تعویض است. همچنین مستلزم دانستن اینکه کدام بخش ها قابل پذیرش هستند.

مکانیک های کارشناسی ارشد تویوتا ما در گیربکس ها تخصص دارند و می توانند این فرآیند را به سرعت و به طور موثر انجام دهند.

تعویض گیربکس تویوتا انتخاب بسیار ساده تری است، با این حال، می تواند در کوتاه مدت هزینه بیشتری داشته باشد. وقتی به دنبال جایگزینی برای گیربکس هستید، به خصوص در تویوتا، قیمت نباید تنها نگرانی شما باشد. داشتن جدیدترین و کاربردی ترین قطعات مونتاژ شده توسط یک تکنسین ماهر آموزش دیده در کارخانه می تواند در دراز مدت باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه شما شود. انتخابی که برای شما بهترین است قطعا تصمیم شماست.

برای تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا می توانید با کارشناسان ما با شماره ۰۹۱۲۷۹۳۳۶۷۷ تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!
09127933677