گیربکس اتوماتیک خودروی شما از کارکرد طبیعی خود خارج شده است؟

Exit the automatic transmission from its normal operation

خارج شدن گیربکس اتوماتیک از کارکرد طبیعی خود


امتیازدهی post

گیربکس اتوماتیک وسیله نقلیه به خاطر این که از قطعات مختلف و متعددی ساخته شده، پیچیدگی‌های بسیاری دارد و در صورت استفاده نادرست، احتمال خرابی آن بالا می‌رود. همیشه باید نکات احتیاطی را رعایت کرد تا گیربکس بتواند به خوبی به وظیفه خود عمل کند. البته باید به عملکرد گیربکس نیز توجه داشت و در صورتی که تغییر حالتی را احساس کردید و یا صدای گیربکس تغییر کرد، در اولین فرصت باید اتومبیل را به یک تعمیرگاه برای بررسی ببرید.

اولین موردی که باید همیشه در نظر داشته باشید، تعویض به موقع واسکازین گیربکس است. واسکازین باعث روغن‌کاری چرخ‌دنده‌ها، بلبرینگ‌ها و دیگر قطعات داخلی گیربکس می‌شود. در صورتی که در اثر نشتی، واسکازین گیربکس کم شود. نمی‌تواند تمامی سطوح داخلی قطعات مختلف را پوشش دهد و در اثر کارکرد. دمای گیربکس بالا می‌رود و باعث خورده شدن قطعات داخلی می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما در مرکز تعمیر و فروش گیربکس اتوماتیک مانوک تماس بگیرد. ما با بهره بردن از دانش روز، بهترین خدمات را ارائه خواهیم داد. در صورتی که اتومبیل به قطعه یدکی نیاز داشته باشد، از قطعات یدکی فابریک و مرغوب استفاده می‌کنیم. با توجه به حساسیت بالای گیربکس اتومات خودرو، تمامی مراحل سرویس و تعمیر با دقتی بالا انجام خواهد شد. تمامی افراد دارای تجربه بالایی هستند. و در کوتاه‌ترین زمان مشکل را پیدا کرده و نسبت به تعمیر آن اقدام خواهند کرد.

اشکالات در گیربکس اتوماتیک را سریع‌تر برطرف کنید

هرگونه تغییر در صدا و یا عملکرد در گیربکس اتوماتیک را جدی بگیرید. نگهداری مناسب برای عملکرد صحیح گیربکس بسیار مهم است. بدون عملکرد صحیح گیربکس، چرخ‌های خودرو قدرت حرکت دادن وسیله نقلیه به جلو را ندارند. با این حال، بسیاری از دارندگان وسایل نقلیه نمی‌دانند علائم مربوط به مشکلات گیربکس چیست.

دانستن چک لیست اصلی شاخص‌ها مهم است تا بتوانید هر چه سریع‌تر، مشکلات گیربکس را برطرف کنید. برای به دست آوردن بهترین نتیجه، همیشه به چراغ‌های هشدار صفحه کیلومتر دقت کنید. و در صورتی که چراغ اضافه‌ای روشن شد، در کوتاه‌ترین زمان علت را مشخص کنید.

اگر در جایی که خودرو را پارک می‌کنید نشانه‌ای از روغن مشاهده کردید، محل نشتی را مشخص کنید. اگر این نشتی از گیربکس اتوماتیک خودروی شما باشد، قبل از کم شدن بیش از حد واسکازین. نسبت به رفع مشکل اقدام کنید و همیشه قبل از این که واسکازین خاصیت خود را از دست بدهد. در زمان مناسب واسکازین گیربکس را تعویض کنید. در صورت وجود نشتی، سطح واسکازین گیربکس پایین می‌آید. و غیر از این که نمی‌تواند قطعات مختلف را پوشش دهد. کم شدن واسکازین باعث بالا رفتن دمای گیربکس خواهد شد.

صدای اضافه

در صورتی که تعویض دنده به سختی انجام می‌شود و یا این کار همراه با صدای اضافه است. نشانه‌ای از وجود اشکال در گیربکس خواهد بود. این اشکالات اگر سریع‌تر برطرف نشوند، منجر به خرابی‌های بیشتر خواهد شد.

ه و شایسته است که نگهداری مناسبی از آن داشته باشید. و از متخصصان باتجربه برای تعمیر و نگهداری آن کمک بگیرید. تعمیرات گیربکس‌های اتوماتیک به تخصص ویژه‌ای نیاز دارند و اگر این کار توسط فردی بی‌تجربه انجام شود. منجر به خسارت‌های بیشتر شده و تعمیرات نیاز به هزینه‌های بیشتری پیدا می‌کنند.

همیشه باید تعویض واسکازین گیربکس را در زمان مناسب انجام دهید. این کار باعث کارکرد بهینه گیربکس شده و از خسارت‌های بعدی جلوگیری می‌کند. برای دریافت بهترین و مناسب‌ترین خدمات می‌توانید با ما در تعمیرگاه مانوک تماس بگیرید. تا تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک اتومبیل شما را با بهترین کیفیت و توسط افرادی متخصص و باتجربه انجام شود. نیازی نخواهد بود تا برای تعمیر گیربکس مدت زیادی را در نظر بگیرید. در تعمیرگاه مانوک در کمترین زمان ممکن تعمیرات انجام خواهند شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!
09127933677