قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۶ چقدر است؟


امتیازدهی post

قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۶ چقدر است؟ چه فاکتور هایی بر قیمت تعمیر این قطعات موثر است؟

در مطالب قبلی شما را با بهترین مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۶ آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در خصوص قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۶ اطلاعات بیشتری به دست آورید.

هیچ جزء پیچیده تر و ضروری تر از گیربکس ماشین وجود ندارد. گیربکس اتوماتیک مسئول گیربکس دنده ها بدون ورودی راننده برای تغییر نسبت دنده ها به نحوی کارآمد به عنوان وسیله نقلیه به جلو حرکت می کند، آزاد کردن راننده از نیاز به تغییر دنده ها به صورت دستی.

قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک 206

قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۶

گیربکس ها مورد نیاز است زیرا موتورهای احتراق داخلی همیشه بیشترین مقدار قدرت را در سرعت چرخش بالا تولید می کنند.

در این سرعت چرخش بالا، این قدرت بالا غیرممکن است که به چرخ های مورد استفاده برای شتاب، سرعت کم یا شروع شود.

با استفاده از نسبت دنده، یک گیربکس اتوماتیک سرعت چرخش موتور را کاهش می دهد و گشتاور (یا ‘قدرت’ را به چرخ ها افزایش می دهد) در این فرآیند، با استفاده از مبدل گشتاور به عنوان یک کوپلینگ مایع است.

بسیاری از نسبت دنده ها به وسیله نقلیه اجازه می دهد تا وسیله نقلیه را در طیف گسترده ای از سرعت های مورد نیاز و استفاده از قدرت خروجی موتور به عنوان کارآمد به عنوان کارآمد سفر کند. با توجه به پیچیدگی آنها، استفاده مداوم و عملکرد در عملیات وسیله نقلیه، گیربکس بسیاری از سایش و پاره شدن را تجربه می کند.

به این واقعیت اضافه کنید این واقعیت است که بسیاری از مالک ها فراموش کرده اند که مایع را به صورت منظم بررسی و تغییر دهید و به راحتی درک کنید که چرا بسیاری از مردم مشکلات گیربکس دارند.

میانگین هزینه بازسازی، تعمیر، و جایگزینی:

تعویض گیربکس یکی از گران ترین خدمات انجام شده توسط هر مکانیک است. با توجه به بازپرداخت هزینه گیربکس، هزینه های متوسط ​​جایگزینی گیربکس از ۱۸۰۰ تا ۳۴۰۰ دلار است.

قیمت گیربکس دست دوم از ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار، گیربکس تعمیر شده از ۱۱۰۰ تا ۲۸۰۰ دلار و بازسازی شده از ۱۳۰۰ دلار به ۳۴۰۰ دلار است.

اجرت برای حذف و تعویض یک محدوده گیربکس از ۵۰۰ دلار تا ۱۲۰۰ دلار برای ۴ تا ۱۰ ساعت زمان می باشد.

تعمیر گیربکس می تواند به همان اندازه به عنوان یک تعویض به میزان آسیب هزینه داشته باشد.

کارهای تعمیر پایه در سمت پایین تر از ۳۰۰ تا ۱۴۰۰ دلار است. به عنوان مثال، رفع مشکل یک گیربکس دستی اغلب فقط به یک کلاچ جدید نیاز دارد، که قیمت آن ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار است.

راه های صرفه جویی قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۶

یک گیربکس تعمیر شده بخرید و برای نصب آن هزینه اجرت را بپردازید. از راهنمای زیر استفاده کنید.

از صفحه هزینه های گیربکس فعلی ما دیدن کنید تا ببینید چه افرادی مانند شما پرداخت کرده اند.

عوامل موثر بر هزینه

هزینه تعمیر گیربکس به طور گسترده ای بر اساس تعدادی از عوامل متفاوت است، مهمترین فاکتور آن نوع و میزان تعمیرات انجام شده توسط مکانیک است.

اگر گیربکس باید به طور کامل جایگزین یا تعمیر شود، رانندگان می توانند انتظار داشته باشند که چندین هزار دلار برای قطعات و کار ماهر پرداخت کنند، در حالی که تعمیرات جزئی و تغییر روغن تنها چند صد دلار است.

  • ساخت

این کار نیز به ساخت وسیله نقلیه بستگی دارد، با مدل های داخلی ایالات متحده مانند GM، فورد، کرایسلر به طور کلی کمتر از وسایل نقلیه وارداتی مانند BMW، مرسدس و فولکس واگن هزینه می شود.

  • میزان آسیب

میزان اسیب وارد شده به گیربکس از جمله نکاتی است که می تواند بر هزینه تعمیرات موثر باشد. هرچه میزان آسیب بیشتر باشد قیمت تعمیر گیربکس بیشتر خواهد شد و حتی ممکن است به تعویض قطعات نیزا پیدا کنید.

  • مقایسه خودروهای قدیمی و جدید

در واقع قطعات خودرو های قدیمی تر سخت تر پیدا می شود و به همین خاطر گران تر نیز هست.

  • دستی در مقابل اتوماتیک

گیربکس دستی به طور کلی هزینه ای کمتر برای تعمیر یا تعویض از گیربکس اتوماتیک دارد.

  • خرید

برخی از فروشگاه ها قیمت های بالاتر از سایرین را برای کار مشابه (به دلیل نام تجاری، محل، شهرت و غیره) ارائه می کنند.

  • موقعیت جغرافیایی

در نهایت، محل جغرافیایی شما یک معامله بزرگ را به هزینه کلی این روش کمک خواهد کرد. مناطق با هزینه های بالاتر از زندگی، تقاضای بالاتری از خدمات و یا با در دسترس بودن تکنسین های ماهر، هزینه های کارگری روزانه را افزایش می دهند و قیمت کلی را افزایش می دهند.

به طور متوسط، گیربکس بازسازی شده بین ۱۳۰۰ تا ۳۴۰۰ دلار هزینه خواهد داشت، بسته به مدل و مدل وسیله نقلیه شما این مبلغ متغیر است. هزینه کار برای نصب آن علاوه بر قیمت واحد است و معمولا بین ۵۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار اجرا می شود.

معمولا اگر گیربکس خود را با یک گیربکس بازسازی شده تعویض کنید گران تر است تا اینکه بخواهید آن را گیربکس را از یک فروشگاه بخرید. با این حال، اگر آسیب داخلی قابل توجهی وجود داشته باشد، اجزای اضافی (قطعات سخت) مورد نیاز برای بازگرداندن آن می تواند قیمت نهایی یک تعمیر گیربکس را به قیمت بالاتری برساند.

همانطور که قبلا ذکر شد، هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا بازسازی یا تعویض یک گیربکس مهم است یا خیر باید بدانید که هر دو گزینه می تواند هزینه بیشتری داشته باشد، بسته به اینکه مسائل پیچیده و گسترده ای وجود دارد.

تصمیم گیری برای مصرف کننده به طور متوسط ​​دشوار است، به همین دلیل است که مکانیک قابل اعتماد را پیدا کنید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک

علائم خرابی گیربکس

تعدادی از علائم گیربکس آسیب دیده یا فرسوده برای ملاحظه وجود دارد، بعضی از آنها در زیر ذکر شده اند.

بسیاری از مشکلات را می توان با تعویض مرتب مایع گیربکس خودرو (توصیه ها معمولا بین هر ۳۰،۰۰۰ مایل) بر طرف کرد.

یک خطای مکانیکی تنها می تواند موتور خودرو را به طور کامل خراب کند و آن را غیرفعال کند، بنابراین مهم است که این علائم ها را جدی بگیرید و ماشین خود را در اولین علائم خرابی بازرسی کنید.

گیربکس بین دنده ها گیر می کند و با در حالت رانندگی خلاص می شود.

صداهای غیر معمول به ویژه هنگامی که گیربکس خلاص است.

بوی روغن سوخته به مشامتان برسد.

کشیده شدن کلاچ – هنگامی که کلاچ درگیر بماند و یا در زمان تغییر دنده سر و صدا ایجاد کند.

در زمان عوض کردن دنده ها به جای اینکه به آرامی و راحت دنده عوض شود این کار مشکل شود.

در زمان تغییر دنده سریع این کار انجام نشود و شما نتوانید به راحتی و سریع دنده عوض کنید.

در صورتی که یک گیربکس به نوعی آسیب ببیند مکانیک ها اغلب پیشنهاد می دهند که قطعه تعویض شود، یک فرآیند بازسازی یا سایر تعمیرات کوچکتر را توصیه می کند تا اطمینان حاصل شود که ماشین به درستی و قابل اعتماد عمل می کند. هر نوع تعمیر دارای روش های مختلف و هزینه های مرتبط با آن است.

جایگزینی کامل گیربکس یکی از گران ترین روش ها است که مکانیک می تواند بر روی یک وسیله نقلیه انجام دهد. هزینه دیگر – بازسازی و تعمیر گیربکس است که می تواند به طور قابل توجهی کمتر باشد.

با توجه به پیچیدگی آنها و اینکه خدمات آنها چقدر دشوار است، انتخاب مکانیک مناسب برای رسیدگی به گیربکس شما می تواند تفاوت بین یک تعمیر طولانی مدت و یکی از کیفیت های سوال برانگیز ایجاد کند.

مانند هر تعمیر و نگهداری خودرو ، بهتر است قبل از تهیه فرضیه ، از یک تکنسین معتبر یا مرکز تعمیر ، نقل قول دریافت کنید. در واقع ، به طور کلی ایده خوبی است که به منظور گرفتن تصمیم صحیح بر اساس کیفیت و ارزش ، قیمت های مختلف را جمع آوری کرده و قیمت ها را مقایسه کنید.

برخی از تحقیقات را به صورت آنلاین و محلی انجام دهید و به دنبال یافتن تعمیرگاه های دارای رتبه بندی که دارای شهرت کاملی با بررسی های لازم هستند، باشید.

ارزانترین سرویس همیشه بهترین گزینه نیست زیرا برخی از تعمیرگاه ها قیمت های غیر واقعی را ارائه می دهند تا پای شما را به تعمیرگاه باز کنند اما بعدا خواهید دید که چقدر هزینه های اضافی باید پرداخت کنید.

در زمان جستجوی بهترین مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۶ از کمک و راهنمایی دوستان و آشنایانتان استفاده کنید چرا که شاید آن ها تجربه بیشتری داشته باشند و بتوانند یک مرکز تعمیر خوب به شما پیشنهاد دهند.

در حقیقت ، ضمانت نامه باید اولین چیزی باشد که رانندگان هنگام انتخاب یک تعمیرگاه به دنبال آن هستند.

به دنبال یک تعمیرگاه هستید؟ برای تعمیرگیربکس اتوماتیک ۲۰۶ لازم می توانید از خدمات مطمئن و حرفه ای مجموعه مانوک استفاده کنید. این مجموعه با استخدام بهترین تکنسین ها و تعمیرکار های مجرب توانسته است در بین مشتریان خود از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

با توجه به میزان و شدت مشکلاتی که می تواند رخ دهد و واریانس هزینه های درگیر ، به مکانیک توصیه می شود دقیقاً توضیح دهند که چه اشتباهی در گیربکس شما وجود دارد و برای رفع آن چه کاری باید انجام شود.

آنها همچنین باید بتوانند تخمین روشنی را در مورد اینکه قیمت آن پس از انجام آزمایشات اساسی چقدر می شود را ارائه دهند.

سرانجام ، رانندگان باید به ظاهر خود تعمیرگاه توجه کنند. تعمیرگاه های خوب تمیز ، مرتب و مشتریمدار هستند. گزینه های کمتر کثیف ، ضعیف عمل می کنند.

با توجه دقیق به گواهینامه ها ، ضمانت نامه ها و شرایط تعمیرگاه ، پیدا کردن یک تعمیرگاه با هزینه کم و با ارزش بالا که می تواند کار را به درستی انجام دهد ، آسان است.

برای تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۶ توجه به چه فاکتور هایی مهم است؟ قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۶ چقدر است؟ چه زمانی نیاز به تعمیر گیربکس احساس می شود؟

بنا به دلایلی امکان دارد که گیربکس شما دچار مشکل شود و موجب شود تا خودرو حرکت نکند و یا به خوبی نپیچد.

اکنون نمی دانید که آیا باید گیربکس خود را تعمیر ، بازسازی کنید یا تعویض کنید. یا شاید فکر می کنید بهتر است یک ماشین جدید بخرید. برای کمک به شما در تصمیم گیری اینجا هستیم تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

زمانی که متوجه شدید گیربکس خودرو آسیب دیده است گزینه های زیر را پیش رو دارید و می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

  • برای خودرو بیش از این خرج نکنید

اگر وسیله نقلیه شما ۲۰+ سال سن داشته باشد و بیش از ۲۷۵ کیلومتر رفته است، هزینه تعمیر یا تعویض به احتمال زیاد از ارزش وسیله نقلیه بیشتر است. در این حالت ، به طور معمول ارزش آن را ندارد که ماشین تعمیر شود مگر اینکه ارزش معنوی برای شما داشته باشد.

صاحبان اتومبیل های جدیدتر نیز می توانند خود را در این شرایط پیدا کنند. به عنوان مثال ، می تواند بین ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار برای رفع مشکل گیربکس CVT در فورد آزاد ۱۰ ساله ۲۰۰۵ در سال ۲۰۰۵ هزینه کند ، وقتی ارزش خودرو در زمان تعمیر کمتر از ۴۰۰۰ دلار باشد.

  • فروش خودرو

یک فروشنده خودرو بسته به سال/ساخت/مدل ، مسافت پیموده شده و ارزش بازار، مبلغ کمی (به طور معمول حدود ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار) برای یک اتومبیل با گیربکس آسیب دیده به شما پرداخت می کند. فروشنده معمولاً یک تعمیرگاه گیربکس دارد و تعمیرات جزئی را انجام می دهد یا گیربکس را با یک واحد استفاده شده تعویض می کند تا دوباره وسیله نقلیه کار کند.

از طرف دیگر ، می توانید آن را برای فروش قرار دهید. تعمیرگاه ها ، نمایندگی ها و دوستداران وسایل نقلیه با گیربکس بد را به طور مداوم خریداری می کنند تا آنها را تعمیر کنند یا قطعات آنها را جدا کنند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک

  • خرید گیربکس دست دوم

یک تعمیرگاه معمولی یک گیربکس استفاده شده را در ماشین شما پیدا ، خریداری و نصب می کند. این یک گزینه ارزان است ، اما شما می توانید علامت گذاری را در مورد هزینه گیربکس و نیروی کار برای نصب آن بپردازید.

  • خرید گیربکس دسته دوم به صورت آنلاین

شما می توانید یک گیربکس استفاده شده را بصورت آنلاین خریداری کرده و برای نصب به یک تعمیرگاه ببرید. این مقرون به صرفه ترین گزینه است ، اما همچنین بیشترین خطر را دارد زیرا مغازه ها گیربکس ضمانت نامه ای را که توسط آنها تأمین نمی شوند ، ندارند.

  • بازسازی گیربکس توسط یک تعمیرگاه گیربکس

یکی از محبوب ترین گزینه ها این است که وسیله نقلیه را به یک تعمیرگاه گیربکس محلی ببرید و گیربکس را بازسازی کنید. آنها گیربکس را برمیدارند، آن را از هم جدا می کنند ، تمام قسمت ها را تمیز می کنند ، قطعات فرسوده و آسیب دیده از جمله صفحات کلاچ و باند ، مهر و موم ، واشر و سولنوئیدها را جایگزین می کنند ، همه را دوباره به هم وصل می کنند و در نهایت دوباره آن را نصب می کنند.

هزینه یک بازسازی متوسط ​​معمولاً از ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار متغیر است (برخی از اتومبیل های مدل بالاتر می توانند ۳۵۰۰ دلار+باشند). دامنه قیمت بسیار گسترده است زیرا به شدت به آنچه در آسیب گیربکس بوده و چه چیزی باعث خرابی شده است بستگی دارد.

قیمت نهایی می تواند بالاتر یا پایین تر از قیمتی که تعمیرگاه از اول می گوید باشد زیرا تعیین میزان خسارت و مشکل تا زمان برداشتن و جداسازی آن بسیار دشوار است.

یکی دیگر از مواردی که باید مورد بررسی قرار گیرد این است که اطمینان پیدا کنید تعمیرکار شما به درستی خدمات مربوطه را انجام داده است، به همین دلیل پیدا کردن یک تعمیرگاه با کیفیت بسیار مهم است که محدوده قیمت صادقانه را به شما می دهد.

دامنه هزینه: ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار

گارانتی: ۱ تا ۲ سال

  • خرید گیربکس تعمیر شده از یک تعمیرگاه محلی

یکی دیگر از گزینه های محبوب این است که یک فروشگاه تعمیر عمومی گیربکس پیدا کنید ، پیدا کردن و نصب یک گیربکس بازسازی شده می باشد. این یک گزینه مناسب است زیرا مغازه کل فرآیند را اداره می کند، اما دقیقاً مانند گیربکس استفاده شده که در بالا توضیح دادیم، شما می توانید قطعاتی را که فروشگاه برای یافتن و خرید آن برای واحد اعمال می شود، پرداخت کنید.

دامنه قیمت (شامل کار): ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ دلار

گارانتی: ۳ سال ، ۱۰۰۰۰۰ مایل یا مایل نامحدود می باشد.

  • مستقیم از کارخانه یک گیربکس جدید را خریداری کنید.

شما می توانید یک گیربکس جدید را مستقیماً خریداری کرده و آن را برای نصب به یک تعمیرگاه محلی ببرید. البته این کار ممکن است کمی زمان بر باشد چرا که هم باید قطعه و هم تعمیرگاه مناسبی را برای نصب پیدا کنید.

اما می توانید با این کار حدود ۳۰۰ دلار – ۹۰۰ دلار صرفه جویی کنید.

قیمت گیربکس: ۱۳۰۰ تا ۳۵۰۰ دلار

نصب کار: ۵۰۰ تا ۹۰۰ دلار

گارانتی: ۳ سال ، مایل نامحدود ، در سراسر کشور ، قابل گیربکس.

تعمیر گیربکس اتوماتیک

چه اتفاقی می افتد که گیربکس آسیب می بیند؟

صداهای سنگین و تند و تیز هنگام تغییر دنده ممکن است به معنای فرسودگی کلاچ باشد. با گیربکس اتوماتیک آسیب دیده به جای اینکه خیلی نرم دنده عوض شود، آن تغییرات داخلی دنده ها را احساس خواهید کرد.

قیمت تعمیر مشکل گیربکس چقدر است؟

متوسط ​​تعمیرات گیربکس می تواند حدود ۹۰۰ دلار با قیمت هایی که از ۳۰۰ دلار تا ۱۵۰۰ دلار متغیر است بستگی به نوع تعمیر که لازم است انجام شود. به عنوان مثال ، کلاچ های گیربکس جدید با میانگین هزینه هایی که از ۸۰۰ دلار تا ۱۵۰۰ دلار متغیر است ، حدود ۱۱۵۰ دلار هزینه خواهد داشت.

چه عواملی باعث خرابی گیربکس ماشین می شود؟

در اینجا برخی از رایج ترین اشکال خرابی گیربکس آورده شده است. علت اصلی روغن کاری ناکافی ناشی از پر کردن آن است، مشخصات نادرست ، اختلاط یا ناسازگاری ، روغن کاری نادرست و فواصل ، گریس یا روغن کاهش یافته، آلودگی آب و آلودگی ذرات است.

از کجا بدانیم جعبه دنده نیاز به تعویض دارد؟

  • چراغ های هشدار دهنده داشبورد: چراغ چک موتور را بررسی کنید.
  • ماشین شما به خوبی دنده عوض نمی کند.
  • نشت مایعات و سطح پایین مداوم روغن.
  • ماشین شما حتی وقتی در حالت خلاص است ، صداهای بلند و ناخوشایند ایجاد می کند.
  • بوی غیر معمول در کابین خودرو

دوام گیربکس اتوماتیک چقدر است؟

زمان و مسافت پیموده شده بین رانندگان خودرو و نحوه استفاده یا استفاده نادرست از گیربکس متفاوت است. با این وجود، گیربکس اتوماتیک معمولی در حدود ۱۵۰،۰۰ تا ۲۰۰،۰۰۰ مایل یا تقریباً ۷ سال دوام می آورد.

آیا تعمیر گیربکس اتوماتیک گران است؟

اتومبیل های اتوماتیک نسبت به گیربکس دستی برای خرید و تعمیر گران تر هستند و دلیل این امر این است که گیربکس اتوماتیک ذاتاً پیچیده تر از منوال است. البته ، عادات رانندگی فردی و نگهداری عمومی سیستم تأثیر زیادی در این که چند بار یک ماشین نیاز به تعمیر گیربکس دارد، خواهد داشت.

علائم گیربکس خراب چیست؟

نشانه هایی که ماشین شما نیاز به تعمیر گیربکس دارد:

  • مشکلات تغییر دنده اگر هنگام تغییر دنده ها با سختی یا مقاومت روبرو هستید، این نشانه این است که چیزی در سیستم گیربکس اشتباه است.
  • صداهای غیرمعمول
  • نشت مایع
  • بوی سوختنی در داخل کابین خودرو

آیا می توانید با گیربکس خراب رانندگی کنید؟

آیا رانندگی با گیربکس آسیب دیده اشکالی ندارد؟ پاسخ کوتاه: خیر! تنها کاری که اگر فکر می کنید گیربکس خراب دارید باید انجام دهید این است که سریع به مکانیک محلی خود بروید. بهتر است تا هر چه سریع تر برای تعمیر این قطعه اقدام کنید.

واقعیت این است که، گیربکس منوال قدرت خود را دارد ، اما آنها دیگر مورد استقبال قرار نمی گیرد.

در سال ۲۰۱۳ ، تنها ۴ ٪ از اتومبیل های فروخته شده دارای گیربکس منوال بودند. مهمتر از آن ، ۶۷ ٪ از مدل های جدید فروخته شده حتی با گزینه منوال همراه نیستند. برخی از تولید کنندگان محبوب خودروهای اسپرت ، از جمله پورشه ، لامبورگینی ، جاگوار و فراری ، بدون گیربکس منوال در حال بیرون آمدن هستند.

مرگ گیربکس منوال؟

بنابراین عوامل مؤثر در کاهش شیفت دنده چیست؟

گیبکس دنده ای غالباً از رانندگی با گیربکس اتوماتیک ‘سرگرم کننده تر’ می شود ، اما بیش از دانستن قوانین جاده ، به مهارت دیگری نیز نیاز دارد. در اصل ، ماشین برای رانندگی به شما نیاز دارد و اگر به درستی شیفت نکنید و به هم بزنید می توانید آسیب جدی به وسیله نقلیه خود وارد کنید.

گیربکس اتوماتیک شیفت مناسب ، شتاب و کاهش سرعت از ترکیب را کاهش می دهد و باعث کاهش درگیری راننده می شود. از آنجا که رانندگی با خیال راحت توجه زیادی را به خود جلب می کند، پیشنهاد گرفتن استرس اضافی از معادله برای بسیاری از رانندگان جذاب است.

ترافیک

از اواخر دهه ۹۰ ، بیشتر شهرها شاهد هجوم جمعیت بوده اند. با رشد این تعداد ، ترافیک تراکم و شدیدتر شده است. این ترافیک نه تنها از اتومبیل های اضافی ، بلکه از عابران پیاده ، دوچرخه سواران و غیره نیز ناشی می شود.

رانندگان باید هوشیار تر باشند و گیربکس خودکار برای آن امکان پذیر است. متأسفانه ، با درگیری کمتر راننده و حواس پرتی بیشتر ، این همیشه اینگونه نیست. با این حال ، این مسئولیت کاملاً بر روی راننده است ، نه گیربکس.

فناوری و هزینه

هنگامی که برای اولین بار گیربکس اتوماتیک معرفی شد، آنها نمی توانند نسبت دنده را به همان اندازه یک راننده دنده ماهر انجام دهند و این فناوری گران بود. این امر باعث شد که اتومبیل هایی با گیربکس منوال ارزان تر و سوخت بیشتری نسبت به اتومبیل هایی با گیربکس اتوماتیک داشته باشند.

با گذشت سالها، فناوری گیربکس خودکار به حدی بهبود یافته است که برخی از مدل ها مسافت پیموده شده گاز یکسان یا بهتر از گیربکس منوال در همان مدل دارند. علاوه بر این ، فناوری گیربکس جدید مانند کلاچ دوگانه یا متغیر مداوم (CVT) نویدبخش حتی بیشتر در مناسب تر دنده ها است.

در حالی که این فناوری جدید فقط در حدود ۱۰ ٪ از بازار نفوذ کرده است، طبق گفته واشنگتن پست، می توانید انتظار داشته باشید که طی چند سال معمول باشد.

آیا می دانید گیربکس شما در طول عمر وسیله نقلیه شما نسبت به سایر مؤلفه های مکانیکی دیگر سایش را تجربه می کند؟ یک گیربکس با عملکرد یکنواخت برای یک وسیله نقلیه به اندازه موتور آن مهم است. قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۶ چقدر است؟

گیربکس گشتاور موتور به قدرت قابل استفاده برای چرخش چرخ های یک وسیله نقلیه با نسبت دنده های مختلف بسته به سرعت و بار است.

با این حال ، هیچ صاحب وسیله نقلیه نمی خواهد با مشکلات گیربکس مواجه شود. در حقیقت ، بسیاری از رانندگان به زودی نسبت به علائم گیربکس آسیب دیده یا به سرعت ناکافی نادان خواهند بود. این توضیح می دهد که چرا گیربکس مورد غفلت در یک وسیله نقلیه است.

همانطور که A. Meredith Walters خاطرنشان کرد ، ‘نادیده گرفتن مواردی باعث نمی شود که آنها از بین بروند. این امر فقط باعث می شود وقتی که بالاخره با آن رو به رو شوید.

با این حال ، اجتناب از موضوع مانع از مشکلات گیربکس نمی شود. از طرف دیگر ، درک علائم گیربکس خراب قبل از عدم موفقیت آن به یک تعمیرگاه تخصصی با تجربه ، هم می تواند عمر گیربکس شما را طولانی تر کند و هم پولتان را پس انداز کند.

غالباً با نگهداری منظم وسایل نقلیه یا با بازرسی سریع وقتی چیزی غیرمعمول مشاهده می شود ، می توان از تعمیرات گران قیمت جلوگیری کرد. به عنوان مثال ، یک بلوک یا سنسور می تواند امروز برای کسری از کل بازسازی گیربکس چند هفته یا ماه در جاده جایگزین شود.

اگر به بازسازی گیربکس نیاز دارید ، به تیمی که نزدیک به ۱۰۰ سال در تجربه بازسازی گیربکس خانه ترکیب شده است ، اعتماد کنید.

در این مقاله ، ما در مورد چند نشانه برای براورد قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۶ بحث می کنیم. برخی از علائم ممکن است در چند دسته قرار بگیرند اما در صورت تجربه هر یک یا ترکیبی از علائم زیر ، آن را پرچم قرمز می دانید.

  • ۱. عدم پاسخ

تردید یا امتناع آشکار ، تغییر در دنده مناسب ، نشانه ای از مشکل گیربکس است. عدم توانایی در تغییر می تواند برقی ، هیدرولیک یا مکانیکی باشد. در بعضی مواقع ، این ممکن است در هنگام جابجایی از درایو به پارک قبل از اینکه دنده به درستی درگیر شود ، به ویژه برای وسایل نقلیه با گیربکس اتوماتیک احساس تأخیر کند. برای وسایل نقلیه با گیربکس دستی ، عدم پاسخ اغلب به شکل قطع ارتباط بین بازگرداندن RPM های موتور و سرعت واقعی وسیله نقلیه است. در این حالت، شتاب مورد انتظار وسیله نقلیه به ظاهر بسیار پایین تر از آن است که صدای موتور دلالت کند. برخی این موضوع را ‘لغزش’ گیربکس می دهند.

  • ۲. صداهای عجیب و غریب

بسته به ساخت و مدل وسیله نقلیه ، نویز خودرو متفاوت است. هنگام تعیین اینکه آیا باید به صدای خاصی توجه کنید ، دو سوال را در نظر بگیرید:

آیا این صدایی است که قبلاً هرگز نشنیده اید؟ اگر سر و صدای بسیار غیر عادی است ، باید وسیله نقلیه خود را توسط فروشگاه گیربکس محلی خود و تیمی از متخصصان گیربکس معتبر مورد بررسی قرار دهید.

آیا صدا شبیه صدای زوزه ، وزوز ، یا لگد زدن است؟ این موارد معمولاً برای توصیف صداهای خرابی گیربکس استفاده می شود. با وجود صدها قسمت در گیربکس ، یک یاتاقان منفرد یا حتی یک مورد فرسوده می تواند یک سر و صدای نگران کننده را منتشر کند. متأسفانه ، این صداها چیزی بیش از یک مانع نیست. آنها نهایی منجر به خرابی گیربکس می شوند. ارزش این را دارد که صداهای منحصر به فرد برای گیربکس اتوماتیک و دستی را متمایز کند. غالباً ، گیربکس اتوماتیک بد صدای صدای زوزه زدن ، وزوز یا صدای ناله را منتشر می کند.

  • ۳. نشت مایعات

نشت مایع قابل تشخیص و تشخیص آسانی دارد. مایع گیربکس اتوماتیک (ATF) به گیربکس ATF می بخشد. اجزای گیربکس را برای کاهش اصطکاک و جلوگیری از گرمای بیش از حد روغن کاری می کند.

همچنین به عنوان یک مایع هیدرولیک که امکان تعامل دنده را فراهم می کند، عمل می کند. اگر ATF بتواند نشت کند ، گیربکس با مایع کم کار می کند که منجر به افزایش احتمال گرم شدن بیش از حد می شود. این سریعترین راه برای تجزیه یک گیربکس است. اگر مایع قرمز روشن رنگی را در زیر وسیله نقلیه خود مشاهده می کنید ، بلافاصله آن را به یک مغازه گیربکس ببرید. توجه داشته باشید: اگر مایع نشت شده قهوه ای تیره یا سیاه باشد و بوی سوختنی بدهد ، ممکن است مایع سوخته باشد. در این صورت ، هیچ روش بازسازی یا تعمیر و نمی تواند خرابی داخلی را که از قبل موجود است برطرف کند. از طرف دیگر ، یک واشر تابه گیربکس ممکن است به خطر بیاندازد که در آن یک قدرت گیربکس و تعمیر واشر می تواند مشکل را برای چند صد دلار به جای چند هزار دلار برطرف کند!

  • ۴. تکان و لرزش در کابین خودرو

لرزش و تکان شدید شاخص های خوبی برای مشکل گیربکس است. لرزش یک علامت شایع در وسایل نقلیه گیربکس دستی است. خرابی گیربکس اتوماتیک اغلب با کمی تردید در هنگام جابجایی دنده ها آغاز می شود. دلایل جایگزین برای این علائم وجود دارد. موتور و گیربکس موتور به دلیل مشبک کردن و تکان دادن بین چرخ دنده ها معروف هستند. بهترین راه برای تشخیص مسئله ، آوردن وسیله نقلیه خود نزد یک متخصص تعمیر بلافاصله برای تعیین مشکل واقعی است. هرگونه تأخیر احتمالاً باعث خسارت بیشتر خواهد شد.

  • ۵. بوی سوختنی

همانطور که قبلاً ذکر شد، مایع نشت شده نشانه بدی است. با این حال ، اگر هیچ نشتی با بوی سوختنی همراه نباشد ، احتمالاً مایع گیربکس شما به دلیل بقایای کلاچ ، تجزیه اجزای فلزی بیش از حد گرم می شود. اگر مایع گیربکس بر روی وسیله نقلیه با بیش از ۱۰۰۰۰۰ مایل شستشو یا سرویس دهی نشده باشد ، یک نتیجه رایج است.

مایع گیربکس سوخته چه بوی می دهد؟ هنگامی که ATF می سوزد ، بوی منحصر به فرد آکراید را از بین می برد ، بویی شبیه به بوی لاستیک سوخته و روغن سوخته می ماند. اگر مایع گیربکس بسیار گرم شود ، حتی ممکن است دود کند. پس از سوزاندن مایع ، دیگر نمی تواند مسئولیت های خود را برای مدیریت گرما ، روغن کاری قطعات و دنده های هیدرولیکی انجام دهد.

برای اطلاع دقیق از قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۶ با کارشناسان ما با شماره ۰۲۱-۸۸۴۰۶۲۸۶ تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!
09127933677