قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز چقدر است؟

قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز

امتیازدهی post

آیا از قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز اطلاع دارید؟ چه فاکتور هایی بر قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز موثر است؟

در مطالب قبلی شما را با قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک ۲۰۶ آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آورید.

قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز چقدر است؟

اگر مرسدس بنز شما نیاز به تعمیر گیربکس دارد ، حداقل خبر خوب شما نیازی به جایگزینی گیربکس ندارید. خبر بد این است که هنوز هم پرهزینه است. هزینه های تعمیر نیز به دلیل تعدادی از عوامل ، بسیار متفاوت است: مدل ماشین شما ، میزان خسارت ، دستی در مقابل گیربکس خودکار ، نمایندگی در مقابل فروشگاه مستقل ، حتی مکان فروشگاه. گفته می شود ، در زیر لیست کوتاهی از تعمیرات معمولی گیربکس بنز وجود دارد:

نشت گیربکس: دلایل متداول می تواند از ترک خوردن یک لوله مایع باشد تا آسیب محفظه گیربکس. هزینه بسته به علت اصلی متفاوت خواهد بود.

گرفتگی مایع گیربکس: بررسی مایع گیربکس شامل تخلیه تمام مایعات موجود و جایگزینی آن با مایع کاملاً جدید است. هزینه؟ بستگی به مدل خودرو شما دارد.

سایر تعمیرات حمل و نقل متداول شامل تعویض سولنوئید و سفت شدن یا تعویض اتصالات است.

قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک بنزچه چیزی در قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز دخیل است؟

سوال سختی است. این عامل به آنچه باید در مرسدس بنز شما تعمیر شود ، بستگی دارد ، زیرا تعدادی از موارد وجود دارد که می توانند اشتباه برداشت شوند.

در زیر لیستی از تعمیرات معمولی را آماده کرده ایم:

نشت گیربکس: دلایل متداول شامل آسیب لوله های مایع، مهر و موم های نشتی ، واشر بد ، یک پلاگین تخلیه شکسته ، پمپ مبدل گشتاور آسیب دیده یا محفظه گیربکس معیوب است.

مایع گیربکس: مایع گیربکس قدیمی را با مایع جدید جایگزین می کند. اگر اهل کار های فنی هستید ، اینکار را می توانید خودتان انجام دهید.

تعویض سولنوئید گیربکس Solenoids : مایعات موجود در گیربکس را کنترل می کند. آنها از طریق ولتاژ تهیه شده توسط رایانه گیربکس شما کار می کنند.

اتصالات گیربکس: اتصالات شما می تواند با گذشت زمان از بین برود و ممکن است نیاز به سفت شدن داشته باشد. در موارد دیگر ممکن است به طور کلی جایگزین شود.

گاهی اوقات گیربکس آنقدر آسیب دیده است که قابل تعمیر نیست. اگر اینگونه باشد ، به یک گیربکس بازسازی شده یا نو نیاز دارید. هر دو گران هستند.

نشانه های خرابی گیربکس اتوماتیک بنز

چندین علامت وجود دارد ، اما همه اینها به نوع گیربکس شما بستگی دارد. همچنین بر قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز موثر است.

  • گیربکس دستی بنز

سیستم کلاچ ، که موتور را از درایو برای تغییر چرخ دنده ها جدا می کند، معمولاً بیشترین تعداد مسائل را دارد. بعضی اوقات فقط به یک تنظیم نیاز دارد ، سایر موارد نیاز به تعویض دارد.

اگر کلاچ شما مشکلی نیست ، گیربکس شماست. علائم هشدار دهنده مشترک عبارتند از:

  1. مشکل در تعویض دنده ها
  2. تغییر دنده ها امکان پذیر نیست
  3. لرزش یا صدای خرد شدن
  4. کلاچ می لغزد یا ‘درست احساس نمی شود’
  5. بوی سوختنی از موتور
  • گیربکس اتوماتیک بنز

مشکلات مربوط به گیربکس خودکار بسیار پیچیده تر از مشکلات گیربکس دستی است زیرا آنها دو برابر بیشتر قطعه دارند. به طور کلی ، مشکلات گیربکس اتوماتیک در چهار دسته قرار می گیرد:

  1. خودرو بعد از قرار دادن اهرم دنده در درایو یا سایر دنده های رو به جلو ، حرکت کندی دارد.
  2. خودرو هنگام حرکت به دنده رو به جلو حرکت نمی کند
  3. در هنگام رانندگی ضربه وارد می شود
  4. با وجود فشار دادن سختتر روی پدال گاز ، حرکت کندتر می شود.

برای نشتی روغن گیربکس چه باید کرد؟

نشتی یکی از رایج ترین مشکلات است. مایع گیربکس معمولاً قرمز یا سبز است تا آن را از روغن و سایر مایعات موجود در ماشین شما متمایز کند. اگر مطمئن هستید که این گیربکس شما است، آن را به محض امکان به مکانیک مرسدس بنز خود ببرید.

به طور کلی، رانندگی با نشت در اصطلاحات خطرناک نیست، اما واقعاً ایده خوبی نیست. حتی اگر این یک نشت کوچک باشد، نشت های کوچک می توانند به نشت بزرگی تبدیل شوند که می تواند منجر به مشکلات بزرگتر در جاده شود.

آیا بیمه تعمیر گیربکس مرسدس بنز را پوشش می دهد؟

پاسخ کوتاه خیر است، تعمیر گیربکس به طور معمول تحت پوشش بیمه اتومبیل قرار نمی گیرد. با این حال ، در صورت آسیب رساندن به گیربکس شما در یک تصادف، ممکن است بیمه هزینه را تأمین کند. اما همه اینها به نوع پوشش بیمه ای که دارید بستگی دارد و حتی دولتی که در آن زندگی می کنید. همیشه بهتر است با شرکت بیمه خود تماس بگیرید و مستقیماً از آنها بخواهید.

گیربکس انرژی موتور شما را می گیرد و آن را به چرخ هایی که وسیله نقلیه شما را هدایت می کند ، تحویل می دهد. این یکی از عمده ترین و گرانترین تعمیرات شما است که می توانید انجام دهید. گیربکس تقریباً به دلایل زیادی می تواند خراب شود ، و غالباً تعویض آن از تعمیر آن آسان تر است.

شما نه تنها هزینه گیربکس جایگزین جدید یا بازسازی شده را نیز پرداخت می کنید بلکه برای نیروی کار لازم برای حذف واحد قدیمی ، بلکه آن را با یک واحد جدید جایگزین می کنید. یک کار وقت گیر، این شامل قطع خطوط سیال ، سیم کشی الکتریکی ، مونتاژ موتور ، اجزای سیستم اگزوز ، محورها یا محورها و موارد دیگر است. تعویض گیربکس می تواند توسط یک متخصص گیربکس یا یک تکنسین در بخش خدمات نمایندگی شما انجام شود. همیشه بهتر است با پیگیری صریح برنامه خدمات موجود در دفترچه راهنمای صاحب وسیله نقلیه خود ، از این مسیر خودداری کنید.

مرسدس بنز آن کلاس قدیمی را دارد که برای بسیاری از افراد بسیار جذاب است. آنها با یک ظاهر طراحی شده براق و سواری کم ، مظهر طبقه ، ثروت و قدرت هستند. رسیدگی آنها در جاده لوکس و چشمگیر است و یک ظاهر طراحی شده آنها از مهندسی کلاسیک آلمانی و فوق العاده غیرقابل تحمل و راحتی صحبت می کند.

آنها با قابلیت اطمینان و اوقات فراغت ، ترکیب مناسبی برای هر صاحب ماشین هستند و علاوه بر این عالی برای هر خانواده یا زوج هستند. با انتخاب بسیاری از مدل ها – از SUV ها، از اتومبیل های خانوادگی، به اتومبیل های ورزشی براق Mercedes ‘یک انتخاب عالی است.

علیرغم تعجب مورد علاقه آنها، مناطقی وجود دارد که حتی یک مرسدس نیز گاهی اوقات می تواند مبارزه کند. یکی از موضوعاتی که می تواند توسط صاحبان مرسدس بنز با آن روبرو شود، موضوعات انتخاب دنده است.

انواع مشکلات جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک

برخی از مسائل مربوط به انتخاب دنده به دلیل عدم نگهداری یا نگهداری ضعیف رخ می دهد ، اگرچه می تواند در اثر نقص یا گسل های کارخانه ایجاد شود. این مشکلات می تواند شامل سطح نادرست روغن گیربکس ، یک پمپ اولیه معیوب، آب موجود در سیستم ، لغزش روغن یا سایر قسمتهای نقص باشد. هنگامی که این اتفاق می افتد، گیربکس به ‘حالت می رود، که مانع از تغییر صحیح چرخ دنده های گیربکس می شود. در عوض، آنها به طور خودکار به دنده آشکار حرکت می کنند، که اغلب دوم یا سوم است.

حتی اگر این یک سیستم محافظت از خود برای جلوگیری از آسیب بیشتر به گیربکس باشد، در صورت استفاده بیش از حد طولانی می تواند باعث آسیب شود.

نحوه رسیدگی به گیربکس آسیب دیده

هنگامی که گیربکس در ‘حالت لیمپ’ است و چرخ دنده ها نمی توانند به طور دقیق تغییر کنند ، کل گیربکس آسیب دیده است. هنگامی که این اتفاق می افتد ، به طور کلی لازم است که ماشین را به یک فروشنده یا مکانیک مجاز منتقل کنید ، زیرا علت آن به خودی خود دشوار است. تجهیزات رایانه ای پیشرفته می توانند یک تشخیص را اجرا کرده و علت اصلی را تعیین کنند و بنابراین بهترین راه برای رفع آن است.

اگر مشکل الکتریکی وجود داشته باشد، دلایل اصلی احتمالاً سولنوئید معیوب، سنسور سرعت یا سنسور انتخابگر آسیب دیده یا احتمالاً مشکل در خود ماژول گیربکس است. این ماژول ها می توانند در اثر عوامل مختلفی از جمله اضافه بار ولتاژ، آب در سیستم، نوعی تنش حرارتی یا ارتعاشات عمومی آسیب ببینند.

اگر مشکل ماژول باشد، می تواند یک عملیات گران قیمت و زمان بر باشد. هنگامی که گیربکس آسیب می بیند، به تعویض کامل (که می تواند بسیار گران باشد) یا تعمیر گسترده نیاز دارد. بسته به نوع مشکل، با این حال، یک مشکل کوچکتر می تواند مورد باشد و جایگزینی واحد کنترل می تواند راه حل باشد.

عیب یابی گیربکس

وقتی شک دارید، بررسی گیربکس به تنهایی اولین قدم عالی است. سطح مایع باید در ارتفاع مقدار توصیه شده توسط دفترچه راهنمای مالک باقی بماند. هنگامی که سیال خیلی کم باشد، گیربکس به “حالت limp ” تغییر می کند، بنابراین بررسی مقدار مایع به عنوان اولین قدم معقول بسیار مهم است. اگر در انجام این کار راحت نیستید، یک تعمیرگاه خدمات حرفه ای در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز باید بتواند این کار را انجام دهد.

با کمک برخی تجهیزات الکترونیکی (اگر آن را در دسترس ندارید، به دنبال مکانیک یا تعمیرگاه مورد اعتماد باشید) همچنین می توانید کدهای ذخیره شده توسط جعبه دنده مرسدس بنز را بررسی کنید که باید نوع مشکل رخ داده را نشان دهد.

در نهایت، “حالت limp ” ممکن است زمانی رخ دهد که باتری ماشین کم است. در این صورت، اکثر تعمیرگاه های مخصوص  تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز می ‌توانند باتری را آزمایش کرده و در صورت لزوم آن را شارژ کنند، یا اگر دیگر خوب نیست، آن را تعویض کنند. باتری کم می تواند بر روی انتخابگر دنده، از جمله بدنه سوپاپ تأثیر بگذارد – که ممکن است نیاز به تعویض کامل داشته باشد.

مهم نیست که چه مشکلی پیش می آید، ما اینجا در مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز آماده کمک هستیم! ما با سالها تجربه، پرسنل خوش برخورد و مفید و دانش بی نظیر در مورد خودروهای خارجی، مطمئناً می توانیم به شما کمک کنیم.

ما همچنین با تیم سازنده و متخصص خود به اورلاندو خدمات می دهیم. ضمانت هایی که برای تمام کارهایمان داریم نشان می دهد که ما اطمینان کامل داریم که کار ما بهترین است. حمل و نقل خودروهای اروپایی یک تلاش فنی و دقیق است و ما می ‌خواهیم مطمئن شویم صرف نظر از نوع مشکلی که بنز شما با آن مواجه است، شما از پیش ما خوشحال و با یک خودروی سالم می روید.

هر زمان که شک دارید، با تکنسین های متخصصی ما تماس بگیرید و خودروی با کیفیت خود را برای خدماتی که شایسته آن است ارسال کنید. از مشکلات گیربکس گرفته تا لاستیک ها و چرخش، ما آماده کمک هستیم.

در آپدیت جدید این صفحه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص قیمت تعمیرات گیربکس به دست آورید.

برای اطلاع دقیق از قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز با کارشناسان ما با شماره ۰۹۱۲۷۹۳۳۶۷۷ تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مکانیک نیاز دارید؟ تماس بگیرید!
09127933677